ICER 182148 колодки гальмівні (передні) Audi A3/TT/Seat Leon 03-15/VW Golf VI/Jetta VI/Scirocco III 08-14
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
1 360 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 182148
- Датчик зносу
- вкл. датчик зносу
- Ширина 2 [мм]
- 156.3
- Виконання осі
- Front
- Перевірочне значення
- E9 90R-02A0111/3781
- Висота [мм]
- 72.9
- Висота 2 [мм]
- 72.8
- Гальмівна установка
- ATE
- Номер технічної інформації
- 182148
- Якість
- 300
- Товщина [мм]
- 20.3
- Ширина [мм]
- 155.1
- Вага [кг]
- 2.175
- EAN
- 8424073107992
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Audi: A3, TT
- - Seat: Leon
- - Volkswagen: Golf, Scirocco
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
Неповернення
