ICER 182282 колодки гальмівні (передні) MB C-class (W205)/E-class (W213/C238)/GLC-class (X253)/CLS (C257) 15-
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
2 025 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 182282
- Номер технічної інформації
- 182282
- Виконання осі
- Front
- Перевірочне значення
- E9 90R-02A0111/4934
- Висота [мм]
- 96.1
- Гальмівна установка
- Brembo
- Якість
- 300
- Товщина [мм]
- 17.9
- Ширина [мм]
- 141.9
- Вага [кг]
- 3.065
- EAN
- 8424073171252
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Mercedes: A124, A207, A238, C-Class, C124, C207, C238, C205, CLS-Class, EQC, GLC-Class, S205, S213, W205, W213
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
