ICER 78BD04122 диск гальмівний (задній) MB C-class (W202/W203)/E-class (W124/W210) 93-07 (278x9)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
1 079 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 78BD04122
- Тип гальмівного диска
- цілісний
- Мінімальна товщина [мм]
- 7.3
- Зовнішній діаметр [мм]
- 278
- Ø фаски [мм]
- 112
- Товщина [мм]
- 9
- Перевірочне значення
- E1 90R-02C0453/0027
E1 90R-02C0241/0030
E4 90R-02C 0722/2585 - Діаметр [мм]
- 67
- Вага [кг]
- 7960
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 7.3
- Розташування/кількість отворів
- 5
- Діаметр центрування [мм]
- 67
- Номер технічної інформації
- 78BD0412-2
- Виконання осі
- Rear
- Висота [мм]
- 55.3
- EAN
- 8424073142382
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Chrysler: Crossfire
- - Mercedes: A124, A207, A238, C-CLASS Купе (CL203) , C124, C207, C238, CLK-Class, S124, S202, S210, W124, W202, W203, W210
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
