Гальмівний барабан ABE на Skoda Roomster (Шкода Румстер)
Сортування:
Результати: 1 - 2 из 2
1 363 ₴
сьогодні
- Артикул:
- C6S003ABE
- ABE
- Польща
Сторона встановлення: Задній міст
Діаметр [мм]: 230
Висота [мм]: 65
Мінімальна товщина [мм]: 39
Внутрішній. висота гальм. барабана [мм]: 39
Кількість отворів: 5
ø фаски [мм]: 65
Внутрішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 230
Товщина [мм]: 231.5
Ширина [мм]: 231.5
Діаметр барабана [мм]: 230
Зовнішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 230
Заг. висота гальм. барабана [мм]: 57
Діаметр центрування [мм]: 57.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без колісного підшипника
Діаметр [мм]: 230
Висота [мм]: 65
Мінімальна товщина [мм]: 39
Внутрішній. висота гальм. барабана [мм]: 39
Кількість отворів: 5
ø фаски [мм]: 65
Внутрішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 230
Товщина [мм]: 231.5
Ширина [мм]: 231.5
Діаметр барабана [мм]: 230
Зовнішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 230
Заг. висота гальм. барабана [мм]: 57
Діаметр центрування [мм]: 57.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без колісного підшипника
905 ₴
сьогодні
- Артикул:
- C6S004ABE
- ABE
- Польща
Сторона встановлення: Задній міст
Діаметр барабана [мм]: 200.0
Макс. розмір розточування гальмівного барабана [мм]: 201.5
Заг. висота гальм. барабана [мм]: 59.4
Діаметр центрування [мм]: 65
Діаметр кріплення [мм]: 65
Внутрішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 200
ø отвори [мм]: 15.6
Зовнішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 240
Внутрішній. висота гальм. барабана [мм]: 50.5
Кількість отворів: 5
ø фаски [мм]: 100
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без колісного підшипника
Діаметр барабана [мм]: 200.0
Макс. розмір розточування гальмівного барабана [мм]: 201.5
Заг. висота гальм. барабана [мм]: 59.4
Діаметр центрування [мм]: 65
Діаметр кріплення [мм]: 65
Внутрішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 200
ø отвори [мм]: 15.6
Зовнішній діаметр гальмівного барабана [мм]: 240
Внутрішній. висота гальм. барабана [мм]: 50.5
Кількість отворів: 5
ø фаски [мм]: 100
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без колісного підшипника