GARRETT 7627855004S турбина

16 449 
 в наличии
Производитель
GARRETT
Каталожный номер
7627855004S
Устарелый номер
762785-5001S
762785-5002S
762785-5003S
Вид топлива
Дизель
Тип зарядки
с вестгейтом регулирования давления наддува
Турбонагнетатель / интеркулер
Турбокомпрессор / компрессор
Турбонагнетатель
Вид эксплуатации
пневматический
Норма выхлопных газов
норматив Евро-4
  • Доставка по Украине
    -  на отделение Новой Почты или курьером до двери
    - самовывоз в Волынская обл. с.Струмовка
    подробнее →
  • Оплата при получении
    или другим удобным способом, подробнее →
  • Гарантия
    обмен/возврат товара в течение 14 дней, подробнее →
Применяемость
Товар подходит к маркам/моделям авто:
- Nissan: Primastar
- Opel: Vivaro
- Renault: Master, Trafic
Товарная группа:
- Система впуск / випуск Турбокомпрессор
О производителе GARRETT

Історія турбо починається в 1954 році, коли турбонаддув T3 Гарретта був спарений з гусеничним двигуном Caterpillar D9. Незважаючи на те, що в 1962 році належним чином названа Oldsmobile Jetfire Turbo Rocket стала першим серійним автомобілем з турбонаддувом, вплив технології спочатку відчувалося гостріше на комерційних автомобілях, коли в 1967 році Deere вибрав турбореактивний двигун Garrett T04 для своєї лінійки сільськогосподарських тракторів ... і пішла вся галузь. Але це було в 1990-х роках, коли турбо стало основним і глобальним, коли нова технологія турбіни із змінним соплом Гарретта (VNT) дозволила Fiat Croma 1991 року регулювати потік вихлопних газів у відповідності з конкретними вимогами двигуна. І коли Volkswagen-Audi поєднала технологію VNT зі своїм дизельним двигуном 1.9 л для свого запуску на Франкфуртському автосалоні в 1995 році,
На комерційної дизельної арені турбіни незабаром повинні були перейти на сільськогосподарські трактори Deere. Модель Garrett® TO4 знайшла своє застосування у все більшій кількості комерційних дизельних двигунів, так як виробники двигунів усвідомили взаємну вигоду: підвищення продуктивності, крутного моменту і паливної економічності. До середини 1970-х років почалася масова ера турбокомпресорів для вантажних автомобілів - 30 років по тому, і майже кожен комерційний дизельний автомобіль оснащений все більш і більш досконалими турбокомпресорами. Для легкових автомобілів 1970-ті роки стали поворотним моментом для турбобудування. Porsche 911 Turbo (KKK Turbo з відкидною дверима Garrett®) був представлений в 1975 році. але саме в 1977 році Saab 99 приніс переваги турбо-технології для більш широкої аудиторії завдяки 2-літровому бензиновому автомобілю з турбонаддувом, який досяг того ж рівня продуктивності, що і 3-літровий атмосферний двигун. За цим незабаром пішов Mercedes 300 Turbo Diesel, який пропонував водіям економічна витрата палива і вражаючу керованість. Потім Buick оголосив, що спортивні купе Buick Regal і Le Sabre 1978 року буде з турбонаддувом.
Протягом наступних 20 років виробники випускали модель за моделлю все більш досконалих пасажирських автомобілів з турбонаддувом. За іронією долі, хоча ця технологія отримала імпульс в США, турбо мало надати найбільший вплив на легкові автомобілі в Європі, де більше 50% легкових автомобілів в даний час з турбонаддувом. Сьогодні виробники в усьому світі звертаються до технологій, які допоможуть забезпечити ефективність використання палива і відповідати все більш вимогливим стандартам викидів, що застосовуються в США, Європі та Азії.
Garrett є лідером на ринку турбо технологій в кожному регіоні світу і для всіх класів транспортних засобів і типів двигунів. Жорсткість і зближення стандартів ефективності використання палива і викидів призведе до подальшого впровадження наших систем підвищення потужності двигунів, що обумовлено нашим технологічним лідерством, великим портфелем продуктів, інвестиціями в інженерні інновації та нашими глибокими відносинами з виробниками обладнання.
Очікується, що до 2022 року більше половини всіх бензинових силових агрегатів будуть з турбонаддувом, причому Garrett знаходиться в чудовому стані завдяки своїй першій в світі турбореактивній системі із змінною геометрією газу, яка працює в парі з Фазування згоряння для підвищення теплового ККД двигуна, підвищення економії палива , скорочення викидів CO2. і забезпечити кращу в своєму класі продуктивність. В області дизельних двигунів ми продовжуємо розробляти турбіни зі змінним соплом і двоступеневі системи для легкових і вантажних автомобілів, відкриваючи для автовиробників можливості зменшення габаритів двигуна за рахунок вражаючої питомої потужності, одночасно підвищуючи ефективність використання палива і знижуючи викиди NOx і CO2 в реальних умовах водіння.

Аналоги "7627855004S GARRETT":
Присадка 70-41369-00
VICTOR REINZ 70-41369-00 Присадка
264 
 в наличии
от 1 056 
 от 0 дн.
Комплект прокладок турбины FA1 KT220200E
Fischer Automotive One (FA1) KT220200E Комплект прокладок турбины FA1
723 
 в наличии
Монтажный набор компрессора KT220260
Fischer Automotive One (FA1) KT220260 Монтажный набор компрессора
от 1 417 
 от 0 дн.
Турбина 93233
NISSENS 93233 Турбина
13 187 
 завтра
15 017 
 завтра
Турбина 7869975001S
GARRETT 7869975001S Турбина
22 326 
 завтра
22 211 
 в наличии
Автозапчасть 807101006200
MAGNETI MARELLI 807101006200 Автозапчасть
13 802 
 завтра
626 
 завтра
Смотреть все аналоги ↓
Оригинальные номера
OEM:
820091077A
7701477300
4431289
7711368774
93169523
8200910077
1441100Q1M
93161717
8200543466B
0860282
860282
8200637628
8200766344