ICER 181567 комплект тормозных колодок (дисковых).)
требуется проверка по VIN коду, уточняйте совместимость у наших специалистов
|
1 179 ₴
в наличии
|
- Производитель
-
ICER
(Испания)
- Каталожный номер
- 181567
- Датчик износа
- вкл. датчик износа
- Ширина 2 [мм]
- 156.4
- Исполнение оси
- Front
- Проверочное значение
- E9 90R-01111/1020
- Высота [мм]
- 66.1
- Высота 2 [мм]
- 71.4
- Тормозная установка
- ATE
- Номер технической информации
- 181567
- Качество
- 300
- Толщина [мм]
- 20.3
- Ширина [мм]
- 155.2
- Вес [кг]
- 2.25
- EAN
- 8424073086471
- Товар подходит к маркам/моделям авто:
- - Audi: A1, A3, TT
- - Seat: Altea, Ibiza, Leon, Mii, Toledo
- - Skoda: Fabia, Octavia, Rapid, Roomster, Superb, Yeti
- - Volkswagen: Beetle, CC, Caddy, EOS, Golf, Jetta, LOAD UP, New Beetle, Passat, Polo, Scirocco, Touran, Up!
- Товарная группа:
- - Тормозная система Тормозные колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
