ICER 181866-200 тормозные колодки (передние) Citroen C4 04-/Peugeot 207/307/308/3008 02-
требуется проверка по VIN коду, уточняйте совместимость у наших специалистов
|
1 164 ₴
в наличии
|
- Производитель
-
ICER
(Испания)
- Каталожный номер
- 181866-200
- Тормозная установка
- ATE
- Толщина 2 [мм]
- 18.9
- Исполнение оси
- Front
- Проверочное значение
- E9 90R-02A0111/3829
- Высота [мм]
- 67
- Высота 2 [мм]
- 72.3
- Номер технической информации
- 181866-200
- Качество
- 300
- Толщина [мм]
- 18.1
- Ширина [мм]
- 155.2
- Вес [кг]
- 2.025
- EAN
- 8424073109026
- Товар подходит к маркам/моделям авто:
- - Citroen: C4, DS4
- - Peugeot: 2008, 207, 208, 3008, 307, 308, RCZ
- Товарная группа:
- - Тормозная система Тормозные колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
