ICER 78BD32722 тормозной диск
требуется проверка по VIN коду, уточняйте совместимость у наших специалистов
|
1 727 ₴
в наличии
|
- Производитель
-
ICER
(Испания)
- Каталожный номер
- 78BD32722
- Тип тормозного диска
- вентилируемый
- Минимальная толщина [мм]
- 23
- Наружный диаметр [мм]
- 278
- Ø фаски [мм]
- 114.3
- Толщина [мм]
- 25
- Проверочное значение
- E1 90R-02C0370/0033
E1 90R-02C0074/0229
E1 90R-02C0452/0118 - Диаметр [мм]
- 72
- Вес [кг]
- 14324
- Толщина тормозного диска (мм)
- 23
- Расположение/число отверстий
- 5
- Диаметр центрирования [мм]
- 72
- Номер технической информации
- 78BD3272-2
- Исполнение оси
- Front
- Высота [мм]
- 48.8
- EAN
- 8424073144751
- Товар подходит к маркам/моделям авто:
- - Iveco: DAILY III
- - Mazda: 3, 5
- Товарная группа:
- - Тормозная система Тормозные диски
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
