ICER 78BD3615-2 диск гальмівний (передній) Audi A4/A6 97-09/Seat Exeo 08-13 (321x30) (з покриттям) (вент.)
требуется проверка по VIN коду, уточняйте совместимость у наших специалистов
|
2 139 ₴
в наличии
|
- Производитель
-
ICER
(Испания)
- Каталожный номер
- 78BD3615-2
- Толщина тормозного диска (мм)
- 28
- Расположение/число отверстий
- 5
- Диаметр центрирования [мм]
- 68
- Номер технической информации
- 78BD3615-2
- Толщина [мм]
- 30
- Проверочное значение
- E1 90R-02C0433/0128
E1 90R-02C0289/0635 - Высота [мм]
- 46.5
- Тип тормозного диска
- вентилируемый
- Минимальная толщина [мм]
- 28
- Наружный диаметр [мм]
- 321
- Ø фаски [мм]
- 112
- Исполнение оси
- Front
- Диаметр [мм]
- 68
- Вес [кг]
- 20148
- EAN
- 8424073145161
- Товар подходит к маркам/моделям авто:
- - Audi: A4, A6, Allroad
- - Seat: Exeo
- Товарная группа:
- - Тормозная система Тормозные диски
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.