Як правильно робити заміну деталей термостату

Спробуємо з'ясувати придатність термостата на машині (термостат Wahler, наприклад, має тривалу придатність). Саме цей компонент є частиною системи охолодження. Пристрій забезпечує циркуляцію рідини, запобігаючи можливому перегріву агрегату. Відбувається відведення теплових мас від елементів, що нагріваються.

Функціонал пристрою має на увазі фактор підвищення-зниження температурного режиму. З нагріванням рідини елемент відкривається.


Визначення несправностей
Визначимо ознаки з несправностей термостата. Наприклад, спостерігається перегрів двигуна (фіксують датчики). Взимку довго прогрівається салон автомашини. Можливо, рівень рідини суттєво знизився, натяжка на приводному ремені стала неякісною.

Спробуємо оцінити профпридатність термостату. Процедуру здійснюємо на машині:

  1. Спершу мотор запускаємо, витримуючи конструкцію закритою. Через кілька хвилин патрубок у радіатора охолоне. Інакше вважається нещільне закриті, а «движок» тривалий час гріється, витрата зростає.
  2. Якщо рідина досягне дев'яносто градусів, патрубок розігріється. Або робимо висновок – «заклинило» термостат, потрібна заміна.

Сумніваючись у термостаті, демонтуємо пристрій.

  1. Опускаємо обладнання у воду, ємність на плиті.
  2. Відстежуємо роботу термостата: формат нагрівання та відкриття елемента. Максимальний поріг активації – 90 град.
  3. Далі пристрій виймаємо, відстежуємо на режим закриття. З остиганням термостат прикриється, збереже первозданний образ. Якщо при випробуваннях відхилення відбулися, значить, змінюємо установку.


Щоб змінити термостат, діємо так:

  1. Зливаємо рідину охолодження.
  2. Обережно виймаємо фільтр.
  3. Потім викручуємо болти з гайкою від простору двигуна.
  4. Забираємо від корпусної складової клапана роз'єм, виймаємо компоненти.
  5. Далі від датчика, що витрачає повітря, видаляємо роз'єм. Потрібно послабити хомут, від'єднати повітряний шланг.
  6. Розхитуємо, прокручуємо фільтр, виймаємо, рухаємо.
  7. Викруткою відпускаємо хомути, прибираємо шланги. При якісному прокачуванні системи виллється трохи рідини.
  8. Відкручуємо гайку від термостата, прибираємо провід масовий.
  9. Потім викручуємо шпильку, ліквідуємо кріплення від установки.
  10. Обережно виймаємо обладнання, підтягуючи викруткою.

Далі монтуємо новий зразок.

  1. Бажане місце зачистити.
  2. Наносимо герметик, сушимо конструкцію, розміщуємо «свіжий» термостат (наприклад, якісний термостат Gates).
  3. Обов'язково прикрутіть провід по верхній шпильці, встановіть датчик температури (можна придбати хороший датчик температури ERA).
  4. Під'єднуємо шланги, профільувавши крізь марлю. Рідину, яку злили, повертаємо до системи.

Залишилося оцінити цілісність з'єднань за фактом підтікання.