BOSCH 0 092 S30 130 акумуляторна батарея 88Ah/680A (353x175x190/+R/B13) дата виробництва 20223 рік.

4 824 
 завтра
Виробник
BOSCH (Німеччина) Виробництво Німеччина
Каталоговий номер
0 092 S30 130
Напруга [В]
12
Місткість батареї [А·ч]
90
Ширина [мм]
175
Вид затиску ланцюга
1
Виконання днищової планки
B13
Ток холодного пуска EN [A]
720
Довжина [мм]
353
Висота [мм]
190
EAN
4047024952102
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Волинська обл. с.Струмівка
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →
Акумулятор BOSCH 12В 90Агод./720А S3 (R+ 1) 353x175x190 B13 (пусковий)
Застосовність
Товар підходить до марок/моделей авто:
- Alfa Romeo: 164, 166
- Audi: A4, A6, A8
- BMW: E12, E28, E21, E30, E34, E38, E39, E46, E61, E91, X5, Z8
- Chevrolet: Captiva
- Chrysler: Voyager
- Citroen: Jumper
- Fiat: Ducato
- Ford: Galaxy
- Jaguar: S-type, XK
- Lancia: Thesis
- Mercedes: C140, CLK-Class, G-Class, M-Class, V-Class, Vito, W116, W126, W140, W220, W906
- Nissan: Interstar
- Opel: Antara, Movano
- Peugeot: 604, Boxer, J5
- Renault: Latitude, Master, Safrane
- Seat: Alhambra
- Volkswagen: Sharan, Touareg
- Volvo: 740, S60, S80, V70, XC60, XC70, XC90
Товарна група:
- Електрика Акумулятор
Про виробника BOSCH
Країна : Німеччина Логотип BOSCH

У 1886 році Роберт Бош заснував «Майстерню точної механіки та електротехніки» у Штутгарті. Це стало народженням компанії Bosch, яка сьогодні має офіси у всьому світі. З самого початку відмінними рисами компанії були фокус на інноваціях та соціальній відповідальності. Роберт Бош розпочав свій шлях як учень і підмайстер, що пробудило в ньому бажання надалі займатися бізнесом та працювати на себе. Ранні роки були відзначені злетами та падіннями, і лише з середини 1890-х років компанія стала швидко розвиватися. У початковий період Роберт Бош брався до роботи будь-якої складності. Наприклад, ремонт електричних та механічних пристроїв, встановлення телефонних систем та електричних дзвінків. Коли його попросили сконструювати пристрій запалення від магнето для стаціонарного двигуна відповідно до існуючої конструкції, він покращив його і, таким чином, підготував ґрунт для виробництва автомобільних пристроїв запалення від магнето. З 1897 року компанія Bosch почала розробку та встановлення покращених пристроїв запалення від магнето в автомобілі та стала єдиним постачальником справді надійних систем запалювання. У 1902 році головний інженер Bosch Готтлоб Хонольд представив найкраще рішення - систему запалення від магнето високої напруги зі свічками запалювання. Цей продукт дозволив компанії Bosch стати провідним світовим постачальником автомобільних комплектуючих.
Роберт Бош завжди мріяв вийти світовий ринок. У 1898 році в Лондоні разом з англійцем Фредеріком Сімсом він заснував перший підрозділ компанії Bosch за межами Німеччини. Після цього відкриття торгових представництв здійснювалось швидкими темпами у всій Європі.
На початку століття відбулися перші великі міжнародні автомобільні перегони – шанс для автовиробників та постачальників комплектуючих продемонструвати свої технології. Бельгійський гонщик Каміль Женазі привів Mercedes до перемоги в Кубку Гордона Беннетта в Ірландії в 1903 році - частково завдяки надійній системі запалення Bosch, яка витримувала найсуворіші умови.
Швидкий зліт молодої компанії було перервано початком Першої світової війни. Щоб впоратися з наслідками, Bosch довелося трансформувати свою діяльність та рухатись у нових напрямках. У США все почалося з реклами систем запалення від магнето в газетах, які в 1906 принесли компанії Bosch мільйони доларів і подвоїли продажі всього за рік. Бізнес у Сполучених Штатах був настільки успішним, що у 1912 році компанія Bosch розпочала виробництво запалення від магнето на власному заводі у Спрінгфілді, штат Массачусетс. Окрім Сполучених Штатів компанія Bosch почала шукати інші ринки збуту по всьому світу. З відкриттям торгових представництв у Південній Африці у 1906 році, Австралії – у 1907 році, Аргентині – у 1908 році, Китаї – у 1909 році та Японії – у 1911 році, мережа представництв Bosch охопила всі континенти. У 1913 продажі за межами Німеччини склали 88% від загального обсягу продажів.
Коли автомобілі стали звичним явищем на дорогах і стали рухатися на більш високих швидкостях, що потребують більшої безпеки, Bosch запустила нові продукти в 1913 і 1914 роках. Крім «світильників Bosch» - електричної системи освітлення, що складається з фар, генератора, регулятора та акумулятора, що забезпечує безпеку в нічний час, також збільшенню надійності сприяли нові стартери.
Після закінчення війни в 1917 перейменоване акціонерне товариство Robert Bosch AG зіткнулося з великими труднощами. Поверненню на світовий ринок перешкоджало посилення конкуренції, а патенти компанії було відкликано. Але компанія не здалася, а сфокусувалася на своїй ключовій перевагі – інноваціях. Діяльність, перервана війною, поновилася. Безпека при більш інтенсивному дорожньому русі стала рушійною силою для дослідників та розробників Bosch. У 1926 році до асортименту продукції були додані фари для мотоциклів та велосипедів, гудок Bosch, склоочисники та запалення з живленням від акумулятора. Поступово стало зрозуміло, що конкуренти наблизилися до якості Bosch і почали виробляти навіть швидше та дешевше. Однією з причин цього були складальні лінії, які Bosch також почала поетапно вводити на своїх підприємствах з 1925 року. Якщо раніше для виробництва комплектної системи запалення від магнето потрібно 50 днів, то збирання на конвеєрній лінії почало займати лише п'ять днів.
У 1927 році після багатьох років розробок почалося виробництво інноваційних паливних насосів, яке триває і дотепер. Це була реакція Bosch на розвиток дизельних двигунів, які, на відміну від бензинових двигунів, не потребували системи запалення від магнето. Спочатку використовувані тільки у вантажівках, перші дизельні насоси для легкових автомобілів вийшли на ринок у 1936 році.
Масштабна криза в німецькій автомобільній промисловості призвела до того, що компанія Bosch – постачальник обладнання для автомобільної промисловості з 1926 року – переосмислила свій асортимент продукції. Це надихнуло використання комбінації стратегій, які у минулому виявилися успішними — вдосконалення продукції та її розвиток до запуску в серійне виробництво. Як щодо електроінструментів та термотехніки, так і абсолютно нових напрямків, наприклад, радіо та телевізійних технологій. Майже через десять років після закінчення війни частка продажів за кордоном збільшилася лише до 34% від загального обсягу продажів. Високі транспортні витрати та митні бар'єри призвели до того, що компанія Bosch почала шукати альтернативи. У Франції, Великій Британії та Італії було розпочато пошук партнерів для місцевого виробництва, а в Австралії та Японії партнерські компанії випускали продукцію за ліцензією Bosch. До 1932 обсяг іноземних продажів зріс до 55%.
З початком Другої світової війни компанія Bosch знову перейшла на військове виробництво. Під час війни союзники неодноразово бомбардували заводи Bosch. Роберт Бош не став свідком того, як його заводи були зруйновані вщент, оскільки пішов з життя у 1942 році. Він залишив чіткі інструкції своїм наступникам про те, як управляти фабрикою, названою на його честь.
До приходу націонал-соціалістів до влади понад 50% продажів Bosch припадало на міжнародний ринок. Але після 1945 року вони були майже нульовими та міжнародні активи компанії були експропрійовані. Завдяки добрим відносинам з давніми партнерами, а також ринкам, що швидко зростають у таких країнах, як Бразилія та Індія, поступово налагодилася мережа міжнародних представництв. Тим не менш, частка міжнародних продажів Bosch знову перевищила 20% лише у 1960 році.
На початку 1950-х років, коли найважчі часи залишилося позаду, компанія Bosch випустила на ринок продукцію, яка стала яскравим індикатором економічного дива Німеччини та Європи, і тим самим задовольнила попит споживачів. Серед таких товарів були кухонні прилади та електродрилі для домашніх майстерень. Ключові товари, наприклад автомобільні радіоприймачі, продавалися мільйонами. Компанія Bosch почала розробляти електронні компоненти у середині 1950-х років. Першими були варакторні діоди, які Bosch почала випускати в 1958 році. Потім були транзистори, а потім з 1970 року — інтегральні схеми. Критично оцінювані скептиками, але з ентузіазмом прийняті прихильниками, вони посіяли перші паростки в галузі електроніки, яка тепер є основним бізнесом Bosch.
У 1950-1960 рр. кількість працівників Bosch збільшилася з 15 000 до 70 000 чоловік. Централізованої структури, зручної для середнього підприємства, більше не вистачало, і тому протягом 1960-х років бізнес-напрямки поступово ставали незалежнішими, починаючи з підрозділу з виробництва електроінструментів. У цей час економічного буму та відсутності безробіття компанія Bosch придбала активи в інших секторах, а тисячі працівників були перенавчені для виробництва автомобільної електроніки. Робота дослідників та менеджерів, спрямована на перетворення електроніки на ключовий сегмент продукції компанії, почала окупатися з 1970-х років, і ця спочатку незвідана територія приносить успіх всій компанії й донині. Яскравим прикладом цього є антиблокувальна гальмівна система ABS, запущена 1978 року. Завдяки ній компанія Bosch зайняла лідируючі позиції в автомобілебудуванні, скориставшись своїм досвідом у цифровій електроніці.
У Сполучених Штатах Америки, з їхньою найбільшою у світі економікою, компанія Bosch змогла відновити повні права на використання власного бренду лише у 1983 році. Це дозволило компанії повернути собі колишній успіх у продажах. В Азії компанія Bosch встановила свою присутність особливим чином. У таких країнах, як Малайзія, виробництво високоякісних товарів, наприклад, фото та відеообладнання, було більш економічним. Компанія також створювала спільні підприємства на ключових ринках, таких як Японія. Компанія Bosch почала там виробництво електронних систем впорскування палива у 1973 році та антиблокувальній гальмівної системи (ABS) – у 1984 році.
На початку 1980-х років компанія Bosch вийшла на ринок телекомунікаційного обладнання та почала розробляти технології для космічних супутників та мобільних телефонів, а також впроваджувати державні та приватні телекомунікаційні мережі. Після двох успішних десятиліть роботи в цій галузі, що забезпечує до 25% продажів компанії, несприятливі фактори спонукали Bosch відмовитись від роботи у кількох сегментах. Підрозділ «Системи безпеки» продовжив працювати і досі залишається успішним.
Падіння залізної завіси також ознаменувало нову еру для Bosch. До 1994 року компанія мала власні представництва у 13 країнах колишнього Східного блоку. Компанія Bosch відкрила виробничі підприємства в Йіглаві та Чеську-Будеєвиці в Чехії, Вроцлаві в Польщі, Мішкольці та Хатвані в Угорщині, а також в Енгельсі та Самарі в Російській Федерації. Частка продажів за межами Німеччини зросла з 51% у 1990 році до приблизно 72% у 2000 році. В Індії, Японії та країнах Південно-Східної Азії компанія Bosch або довгий час вже була присутня, або починала закріплюватися на ринках, що розвиваються. Але саме поступове відкриття китайського ринку становило найбільший стратегічний інтерес. До 1994 року єдиним видом присутності Bosch у Китаї була видача ліцензій та відкриття представництва у Пекіні у 1989 році. Після цього компанія Bosch змогла закріпитись на цьому ринку як регіональний виробник.
Електронна система стабілізації руху ESP®, випущена 1995 року, стала значним технологічним проривом. Вона запобігає заносу транспортних засобів. У тому ж році компанія Bosch представила навігаційну систему TravelPilot із прокладкою маршруту та мовним висновком. У 1997 році система впорскування дизельного палива в паливних системах високого тиску Common Rail дозволила значно знизити витрату палива, а вже в 2000 році цього ж дозволила добитися система прямого упорскування бензину DI Motronic, а системи сприяння керуванню транспортним засобом, такі як Adaptive Cruise Control і Night Vision, внесли значний внесок у покращення безпеки.
У 2001 році після продажу телекомунікаційного сектора компанія Bosch придбала компанію-фахівця у галузі промислових технологій Mannesmann Rexroth. Це зміцнило підрозділ, що займається технологіями автоматизованого виробництва, та допомогло створити більш збалансовану корпоративну структуру. З частини телекомунікаційного сектора, що залишилася, було сформовано підрозділ «Системи безпеки». Компанія Bosch розширила свій сектор теплоенергетики, придбавши 2003 року компанію Buderus AG. З акумуляторним шуруповертом IXO, який несподівано швидко став найбільш продаваним електроінструментом по всьому світу, в 2003 році компанія Bosch створила новий бізнес-напрямок у сфері невеликих, легких електроінструментів з літій-іонними акумуляторами. З'явилися також нові галузі, такі, як електроприводи для велосипедів в 2011 році. У той же час компанія Bosch розширила свою традиційну діяльність, викупивши колишні спільні підприємства, ZF Lenksysteme та Bosch und Siemens Hausgeräte, які сформували основну базу для створення технологій майбутнього, наприклад, побутової техніки з можливістю керування через Інтернет та автономних авто. Інтернет речей та послуг (IoT) відкриває для Bosch безліч нових напрямків бізнесу. Крім традиційних продуктів, він також включає програмне забезпечення, нові бізнес-моделі на основі Інтернету та захист даних. Компанія поставила собі за мету об'єднати ці чотири галузі у довгостроковій перспективі. Новий напрямок охоплює все: від автопілота до розумних будинків та автономної передачі даних між обладнанням на заводах. Автоматизоване керування більше не обмежується науковою фантастикою. Bosch досліджує, розробляє та тестує цю технологію яу у лабораторіях, так і на мережі німецьких автобанів та каліфорнійських автомагістралях. Компанія Bosch запустила радар далекої дії ще 2000 року. Система наступного покоління була здатна автоматично гальмувати автомобіль до повної зупинки та прискорювати його, у свою чергу, під час руху в черзі. З подальшим розвитком сенсорних технологій та програмного забезпечення стане можливим крок за кроком автоматично керувати автомобілем на автомагістралях, а у довгостроковій перспективі й у міському русі.
За попередніми даними, у 2015 році компанія Bosch вклала у наукові дослідження та розробки близько 6,3 млрд євро, а також подала заявки на отримання 5422 патентів у всьому світі. Близько 375 тисяч співробітників забезпечили у 2015 фінансовому році рекордний для компанії оборот у 70 млрд євро. До групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і приблизно 440 дочірніх підприємств та регіональних компаній розташованих у 60 країнах світу. На сьогодні разом із партнерами у сфері продажу та обслуговування компанія Bosch представлена у 150 країнах світу.

Усі запчастини BOSCH →

Аналоги "0 092 S30 130 BOSCH":
4 616 
 в наявності
6 539 
 в наявності
5 614 
 в наявності
Дивитись усі аналоги ↓
Оригінальні номери
OEM:
EC0730016
C2P12111
22880906
13502770
61218381769
61218381768
4R8310655BA
46227871
ZC9865282U
4B0915105J
4B0915105L
4B0915105
LR018609
4D0915105C
8645083
8200687749
99961109520
99961109512
99961109511
99961108820
980145391
BH4210655BA
95861109221
BB0H8800AB
95561109521
95561109520
95561109200
95561108500
95521199
95374246
95039350
61218377036
95039349
000915105AH
000915105AK
000915105CE
02C2D44547
02C2Z21455
02JDE27215
04606754AA
04608719AB
04608719AD
31419120
11308464
1139438
1201071
1201308
1305436080
1320778080
1334385080
1334386080
1346948080
1346949080
13577841
13598115AFC
15221859
15552705
1J0915105AH
1J0915105H
1J0915105J
1U2J10655F4A
1X4310655BA
21316936
2441000Q1A
2441000Q4B
244104242R
244105X20A
244106169R
244109889R
2994559
2D0915105B
2D0915105C
2E0915105C
2R8310655AA
30695118
30695142
30696118
30745773
30745777
30745778
30772229
30772230
30772233
30772239
30772240
30772243
31415411
31652067
324778
357915105A
371102W920
37110A9902
37110C5902
37110J5920
3D0915105A
3D0915105G
3U3J10655CA
441915105
441915105A
4608719AB
4608719AD
46211823
46227875
46227895
46810026
4810279
4816973
95038110
9438785
93865517
93858131
93182214
93162455
93162328
93139720
9139349
9139293
8K0915105E
8E0915105K
8C1V10655AA
80844103
80803927
7PP915105
7P0915105C
7P0915105B
7H4210655EB
7D0915105A
7D0915105
7905525787
7905525767
7711785061
7711574043
7711423286
7711419086
7711222783
7701376967
7701381088
71771431
71719458
71719457
71714567
70177810AT
6W8310655BA
6CP110655GA
673001440
673000080
61219358616
61218381777
61218381775
61218381773
61218381765
61218381764
61218377034
61218376036
61218363914
61218363913
61218361201
61218361200
61218361199
61217578147
61217575575
61217575327
61216924023
61216924022
61216919343
61216919342
61216915741
61216915739
61216806755
61210430956
61210147397
61218381776
61218381772
60672125
60627457
60600097
4E0915105
4F0915105C
4F0915105E
4R4310655AA
4R8310655CA
5001865216
5010589438
50538368
51018466
51779950
51779951
5600HS
5600RY
5600TK
5894412
5GM915105AC
5GM915105T
5K0915105L
C2D23134
C2D44547
C2Z21455
CPLA10655CA
CX2310655AB
CX2310655AC
D0AKC
T4A14085
V3C1510655AA
XR8310655AA
T4A14084
T2H15525
PS610004
O46227895
ME8U2J10655HA
LRA1250AA
E364045
DNFAA
YGD000230
YGD000250
YGD500130
YGD500160
YM2110655EA
LANDROVER
K1346949080
K1346948080
K1334386080
K1334385080
C2D22312
K1320778080
K1305436080
JZW915105AE
JDE27215
GX7310655BB
LR094642
LR077924
LR073414
LR033179
LR0322260
LR030213
LR018680