BOSCH 0 092 S50 100 акумуляторна батарея 85Ah/800A (315x175x175/+R/B13).

5 614 
 в наявності
Виробник
BOSCH (Німеччина) Виробництво Німеччина
Каталоговий номер
0 092 S50 100
Напруга [В]
12
Місткість батареї [А·ч]
85
Ширина [мм]
175
Вид затиску ланцюга
1
Виконання днищової планки
B13
Ток холодного пуска EN [A]
800
Довжина [мм]
315
Висота [мм]
175
EAN
4047025000109
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Волинська обл. с.Струмівка
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →
Акумулятор BOSCH 12В 85Агод./800А S5 (R+ 1) 315x175x175 B13 (пусковий)
Застосовність
Товар підходить до марок/моделей авто:
- Alfa Romeo: Spider
- Audi: 100, A2, A3, A4, A5, A6, Q5, TT
- BMW: E23, E32, E34, E36, E46, E61, E63, E64, E65, E66, E81, E82, E87, E90, E91, E92, E93, X1
- Chevrolet: Camaro, Captiva, Cruze, Orlando
- Chrysler: 300C, Voyager
- Dodge: Challenger, Charger
- Ford: B-Max, Focus, Galaxy, Kuga, Mondeo, Tourneo, Transit
- Infiniti: EX, FX, M
- Jaguar: XF
- Jeep: Cherokee, Grand Cherokee
- Lancia: Voyager
- Mercedes: M-Class, S202, S203, S204, W203, W204
- Mini: MINI CLUBMAN (R55)
- Nissan: Patrol, Primastar, Teana
- Opel: Astra, Insignia, Meriva, Omega, Signum, Vectra, Vivaro
- Porsche: 911, Boxster, Cayman
- Renault: Espace, Laguna, Latitude, Statis, Trafic
- Toyota: Auris, Avensis, Corolla
- Volkswagen: Golf, Multivan, Passat
- Volvo: C30, C70, S40, S60, S80, V50, V60, V70, XC60, XC70
Товарна група:
- Електрика Акумулятор
Про виробника BOSCH
Країна : Німеччина Логотип BOSCH

У 1886 році Роберт Бош заснував «Майстерню точної механіки та електротехніки» у Штутгарті. Це стало народженням компанії Bosch, яка сьогодні має офіси у всьому світі. З самого початку відмінними рисами компанії були фокус на інноваціях та соціальній відповідальності. Роберт Бош розпочав свій шлях як учень і підмайстер, що пробудило в ньому бажання надалі займатися бізнесом та працювати на себе. Ранні роки були відзначені злетами та падіннями, і лише з середини 1890-х років компанія стала швидко розвиватися. У початковий період Роберт Бош брався до роботи будь-якої складності. Наприклад, ремонт електричних та механічних пристроїв, встановлення телефонних систем та електричних дзвінків. Коли його попросили сконструювати пристрій запалення від магнето для стаціонарного двигуна відповідно до існуючої конструкції, він покращив його і, таким чином, підготував ґрунт для виробництва автомобільних пристроїв запалення від магнето. З 1897 року компанія Bosch почала розробку та встановлення покращених пристроїв запалення від магнето в автомобілі та стала єдиним постачальником справді надійних систем запалювання. У 1902 році головний інженер Bosch Готтлоб Хонольд представив найкраще рішення - систему запалення від магнето високої напруги зі свічками запалювання. Цей продукт дозволив компанії Bosch стати провідним світовим постачальником автомобільних комплектуючих.
Роберт Бош завжди мріяв вийти світовий ринок. У 1898 році в Лондоні разом з англійцем Фредеріком Сімсом він заснував перший підрозділ компанії Bosch за межами Німеччини. Після цього відкриття торгових представництв здійснювалось швидкими темпами у всій Європі.
На початку століття відбулися перші великі міжнародні автомобільні перегони – шанс для автовиробників та постачальників комплектуючих продемонструвати свої технології. Бельгійський гонщик Каміль Женазі привів Mercedes до перемоги в Кубку Гордона Беннетта в Ірландії в 1903 році - частково завдяки надійній системі запалення Bosch, яка витримувала найсуворіші умови.
Швидкий зліт молодої компанії було перервано початком Першої світової війни. Щоб впоратися з наслідками, Bosch довелося трансформувати свою діяльність та рухатись у нових напрямках. У США все почалося з реклами систем запалення від магнето в газетах, які в 1906 принесли компанії Bosch мільйони доларів і подвоїли продажі всього за рік. Бізнес у Сполучених Штатах був настільки успішним, що у 1912 році компанія Bosch розпочала виробництво запалення від магнето на власному заводі у Спрінгфілді, штат Массачусетс. Окрім Сполучених Штатів компанія Bosch почала шукати інші ринки збуту по всьому світу. З відкриттям торгових представництв у Південній Африці у 1906 році, Австралії – у 1907 році, Аргентині – у 1908 році, Китаї – у 1909 році та Японії – у 1911 році, мережа представництв Bosch охопила всі континенти. У 1913 продажі за межами Німеччини склали 88% від загального обсягу продажів.
Коли автомобілі стали звичним явищем на дорогах і стали рухатися на більш високих швидкостях, що потребують більшої безпеки, Bosch запустила нові продукти в 1913 і 1914 роках. Крім «світильників Bosch» - електричної системи освітлення, що складається з фар, генератора, регулятора та акумулятора, що забезпечує безпеку в нічний час, також збільшенню надійності сприяли нові стартери.
Після закінчення війни в 1917 перейменоване акціонерне товариство Robert Bosch AG зіткнулося з великими труднощами. Поверненню на світовий ринок перешкоджало посилення конкуренції, а патенти компанії було відкликано. Але компанія не здалася, а сфокусувалася на своїй ключовій перевагі – інноваціях. Діяльність, перервана війною, поновилася. Безпека при більш інтенсивному дорожньому русі стала рушійною силою для дослідників та розробників Bosch. У 1926 році до асортименту продукції були додані фари для мотоциклів та велосипедів, гудок Bosch, склоочисники та запалення з живленням від акумулятора. Поступово стало зрозуміло, що конкуренти наблизилися до якості Bosch і почали виробляти навіть швидше та дешевше. Однією з причин цього були складальні лінії, які Bosch також почала поетапно вводити на своїх підприємствах з 1925 року. Якщо раніше для виробництва комплектної системи запалення від магнето потрібно 50 днів, то збирання на конвеєрній лінії почало займати лише п'ять днів.
У 1927 році після багатьох років розробок почалося виробництво інноваційних паливних насосів, яке триває і дотепер. Це була реакція Bosch на розвиток дизельних двигунів, які, на відміну від бензинових двигунів, не потребували системи запалення від магнето. Спочатку використовувані тільки у вантажівках, перші дизельні насоси для легкових автомобілів вийшли на ринок у 1936 році.
Масштабна криза в німецькій автомобільній промисловості призвела до того, що компанія Bosch – постачальник обладнання для автомобільної промисловості з 1926 року – переосмислила свій асортимент продукції. Це надихнуло використання комбінації стратегій, які у минулому виявилися успішними — вдосконалення продукції та її розвиток до запуску в серійне виробництво. Як щодо електроінструментів та термотехніки, так і абсолютно нових напрямків, наприклад, радіо та телевізійних технологій. Майже через десять років після закінчення війни частка продажів за кордоном збільшилася лише до 34% від загального обсягу продажів. Високі транспортні витрати та митні бар'єри призвели до того, що компанія Bosch почала шукати альтернативи. У Франції, Великій Британії та Італії було розпочато пошук партнерів для місцевого виробництва, а в Австралії та Японії партнерські компанії випускали продукцію за ліцензією Bosch. До 1932 обсяг іноземних продажів зріс до 55%.
З початком Другої світової війни компанія Bosch знову перейшла на військове виробництво. Під час війни союзники неодноразово бомбардували заводи Bosch. Роберт Бош не став свідком того, як його заводи були зруйновані вщент, оскільки пішов з життя у 1942 році. Він залишив чіткі інструкції своїм наступникам про те, як управляти фабрикою, названою на його честь.
До приходу націонал-соціалістів до влади понад 50% продажів Bosch припадало на міжнародний ринок. Але після 1945 року вони були майже нульовими та міжнародні активи компанії були експропрійовані. Завдяки добрим відносинам з давніми партнерами, а також ринкам, що швидко зростають у таких країнах, як Бразилія та Індія, поступово налагодилася мережа міжнародних представництв. Тим не менш, частка міжнародних продажів Bosch знову перевищила 20% лише у 1960 році.
На початку 1950-х років, коли найважчі часи залишилося позаду, компанія Bosch випустила на ринок продукцію, яка стала яскравим індикатором економічного дива Німеччини та Європи, і тим самим задовольнила попит споживачів. Серед таких товарів були кухонні прилади та електродрилі для домашніх майстерень. Ключові товари, наприклад автомобільні радіоприймачі, продавалися мільйонами. Компанія Bosch почала розробляти електронні компоненти у середині 1950-х років. Першими були варакторні діоди, які Bosch почала випускати в 1958 році. Потім були транзистори, а потім з 1970 року — інтегральні схеми. Критично оцінювані скептиками, але з ентузіазмом прийняті прихильниками, вони посіяли перші паростки в галузі електроніки, яка тепер є основним бізнесом Bosch.
У 1950-1960 рр. кількість працівників Bosch збільшилася з 15 000 до 70 000 чоловік. Централізованої структури, зручної для середнього підприємства, більше не вистачало, і тому протягом 1960-х років бізнес-напрямки поступово ставали незалежнішими, починаючи з підрозділу з виробництва електроінструментів. У цей час економічного буму та відсутності безробіття компанія Bosch придбала активи в інших секторах, а тисячі працівників були перенавчені для виробництва автомобільної електроніки. Робота дослідників та менеджерів, спрямована на перетворення електроніки на ключовий сегмент продукції компанії, почала окупатися з 1970-х років, і ця спочатку незвідана територія приносить успіх всій компанії й донині. Яскравим прикладом цього є антиблокувальна гальмівна система ABS, запущена 1978 року. Завдяки ній компанія Bosch зайняла лідируючі позиції в автомобілебудуванні, скориставшись своїм досвідом у цифровій електроніці.
У Сполучених Штатах Америки, з їхньою найбільшою у світі економікою, компанія Bosch змогла відновити повні права на використання власного бренду лише у 1983 році. Це дозволило компанії повернути собі колишній успіх у продажах. В Азії компанія Bosch встановила свою присутність особливим чином. У таких країнах, як Малайзія, виробництво високоякісних товарів, наприклад, фото та відеообладнання, було більш економічним. Компанія також створювала спільні підприємства на ключових ринках, таких як Японія. Компанія Bosch почала там виробництво електронних систем впорскування палива у 1973 році та антиблокувальній гальмівної системи (ABS) – у 1984 році.
На початку 1980-х років компанія Bosch вийшла на ринок телекомунікаційного обладнання та почала розробляти технології для космічних супутників та мобільних телефонів, а також впроваджувати державні та приватні телекомунікаційні мережі. Після двох успішних десятиліть роботи в цій галузі, що забезпечує до 25% продажів компанії, несприятливі фактори спонукали Bosch відмовитись від роботи у кількох сегментах. Підрозділ «Системи безпеки» продовжив працювати і досі залишається успішним.
Падіння залізної завіси також ознаменувало нову еру для Bosch. До 1994 року компанія мала власні представництва у 13 країнах колишнього Східного блоку. Компанія Bosch відкрила виробничі підприємства в Йіглаві та Чеську-Будеєвиці в Чехії, Вроцлаві в Польщі, Мішкольці та Хатвані в Угорщині, а також в Енгельсі та Самарі в Російській Федерації. Частка продажів за межами Німеччини зросла з 51% у 1990 році до приблизно 72% у 2000 році. В Індії, Японії та країнах Південно-Східної Азії компанія Bosch або довгий час вже була присутня, або починала закріплюватися на ринках, що розвиваються. Але саме поступове відкриття китайського ринку становило найбільший стратегічний інтерес. До 1994 року єдиним видом присутності Bosch у Китаї була видача ліцензій та відкриття представництва у Пекіні у 1989 році. Після цього компанія Bosch змогла закріпитись на цьому ринку як регіональний виробник.
Електронна система стабілізації руху ESP®, випущена 1995 року, стала значним технологічним проривом. Вона запобігає заносу транспортних засобів. У тому ж році компанія Bosch представила навігаційну систему TravelPilot із прокладкою маршруту та мовним висновком. У 1997 році система впорскування дизельного палива в паливних системах високого тиску Common Rail дозволила значно знизити витрату палива, а вже в 2000 році цього ж дозволила добитися система прямого упорскування бензину DI Motronic, а системи сприяння керуванню транспортним засобом, такі як Adaptive Cruise Control і Night Vision, внесли значний внесок у покращення безпеки.
У 2001 році після продажу телекомунікаційного сектора компанія Bosch придбала компанію-фахівця у галузі промислових технологій Mannesmann Rexroth. Це зміцнило підрозділ, що займається технологіями автоматизованого виробництва, та допомогло створити більш збалансовану корпоративну структуру. З частини телекомунікаційного сектора, що залишилася, було сформовано підрозділ «Системи безпеки». Компанія Bosch розширила свій сектор теплоенергетики, придбавши 2003 року компанію Buderus AG. З акумуляторним шуруповертом IXO, який несподівано швидко став найбільш продаваним електроінструментом по всьому світу, в 2003 році компанія Bosch створила новий бізнес-напрямок у сфері невеликих, легких електроінструментів з літій-іонними акумуляторами. З'явилися також нові галузі, такі, як електроприводи для велосипедів в 2011 році. У той же час компанія Bosch розширила свою традиційну діяльність, викупивши колишні спільні підприємства, ZF Lenksysteme та Bosch und Siemens Hausgeräte, які сформували основну базу для створення технологій майбутнього, наприклад, побутової техніки з можливістю керування через Інтернет та автономних авто. Інтернет речей та послуг (IoT) відкриває для Bosch безліч нових напрямків бізнесу. Крім традиційних продуктів, він також включає програмне забезпечення, нові бізнес-моделі на основі Інтернету та захист даних. Компанія поставила собі за мету об'єднати ці чотири галузі у довгостроковій перспективі. Новий напрямок охоплює все: від автопілота до розумних будинків та автономної передачі даних між обладнанням на заводах. Автоматизоване керування більше не обмежується науковою фантастикою. Bosch досліджує, розробляє та тестує цю технологію яу у лабораторіях, так і на мережі німецьких автобанів та каліфорнійських автомагістралях. Компанія Bosch запустила радар далекої дії ще 2000 року. Система наступного покоління була здатна автоматично гальмувати автомобіль до повної зупинки та прискорювати його, у свою чергу, під час руху в черзі. З подальшим розвитком сенсорних технологій та програмного забезпечення стане можливим крок за кроком автоматично керувати автомобілем на автомагістралях, а у довгостроковій перспективі й у міському русі.
За попередніми даними, у 2015 році компанія Bosch вклала у наукові дослідження та розробки близько 6,3 млрд євро, а також подала заявки на отримання 5422 патентів у всьому світі. Близько 375 тисяч співробітників забезпечили у 2015 фінансовому році рекордний для компанії оборот у 70 млрд євро. До групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і приблизно 440 дочірніх підприємств та регіональних компаній розташованих у 60 країнах світу. На сьогодні разом із партнерами у сфері продажу та обслуговування компанія Bosch представлена у 150 країнах світу.

Усі запчастини BOSCH →

Аналоги "0 092 S50 100 BOSCH":
від 7 634 
 від 0 дн.
5 194 
 в наявності
3 322 
 в наявності
4 086 
 в наявності
6 539 
 в наявності
4 418 
 в наявності
3 839 
 в наявності
від 4 645 
 від 0 дн.
Дивитись усі аналоги ↓
Оригінальні номери
OEM:
2441000Q0K
19000549
7701376963
8E0915105Z
8E0915105C
8D0915105J
8D0915105DJ
8D0915105CH
7N0915105A
4B0915105H
3D0915105H
1J0915105Q
1J0915105P
000915105AJ
000915105AG
288000R060
288000R040
8Z0915105D
3B0915105
1J0915105AG
8200400846
7711419085
244100001R
99961108000
91156435
19023519
19023197
9199053
620127
71740269
71718462
50501114
50501113
50500230
46840940
61218381748
61218381747
61218381746
61218381745
61218381744
61218381743
61218381742
61218381740
61218376451
61218376450
61218363906
61218363905
61218363904
61218363903
61218361195
61218361194
61214141570
8ZO915105D
8E0915105D
8D0915105H
8D0915105D
8D0915105C
4F0915105B
28800YZZAQ
28800445L0
28800130LT
8200032903
7711222782
7701376966
244100002R
6201273
24456171
1X4310655BD
1X4310655BC
51763099
517630980
8K0915105D
191915105M
191915105Q
191915105P
191915105N
191915105L
191915105K
19001894
13405237GR
13165239
12772107
12762420
1201301
1201299
1201295
1201280
1201269
1201000
1130888
1130882
1072348
1072345
1062548
09201873EU
09201470ER
02C2S51726
000915105DJ
000915105DH
YS7J10655D4A
YS7J10655D2A
YGD500190
VE0H7700AA
LR038128
LR032354
JZW915105B
EC0730005
CK4T10655BA
C2S51726
BE0H7700AA
98AX10655D4A
98AX10655D2A
98AB10655DA
95521080
93BB10655CC
93865516
93858130
93168578
9195675
91153990
9115186
91128943
91158376EU
91158372ER
90540295
8E0915105K
8671016934
7711222787
7701376973
7700431761
71751150
71751149
71716340
6G9N10655RC
6B9N10655RC
6201272
6201271
61218377114
61217604822
61217604819
61217550493
61216913741
61219069480
61218381717
61218381714
61218381711
61218363902
61218363901
60677707
60672126
5KO915105H
5K0915105J
5K0915105H
5GM915105Q
5GM915105J
5GM915105H
50503181
4X4310655DA
46227877
3U2J10655DA
37110D7800
371102S720
3361083E40
3361083E40000
30772238
30772235
30772234
30772228
30772227
30772225
30772224
30745776
30745772
30659799
28800YZZIE
28800YZZID
28800YZZHE
2880031460
28000YZZAQ
24447233EU
24447233
24446352ER
24446352
244100020R
1U2J10655C4A
1L0915105C
1426522
5CP110655DA
6G9N10655PA
000915105DHGEL
000915105BG
7P0915105A
000915105CD
5GM915105AB