BOSCH 0 258 005 729 лямбда зонд Citroen Berlingo 1.6i/Peugeot Partner 1.4i/Renault Kangoo 1.2 16V/VW Caddy 1.4/1.6i 95-

2 228 
 в наявності
Виробник
BOSCH (Німеччина) Виробництво Німеччина
Каталоговий номер
0 258 005 729
Застарілий номер
0 258 003 890
0 258 003 891
Кількість дротів
4
Приєднання / затискач
при необхідності підігнати штекер
Рекомендований інтервал технічного обслуговування [км]
160000
EAN
4047023027122
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Волинська обл. с.Струмівка
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →
Лямбда-зонд (кількість дротів 4) (універсальні) VOLVO V40, CHRYSLER 300C, GRAND VOYAGER III, PT CRUISER, TOWN & COUNTRY, VOYAGER III, VOYAGER V, DODGE CARAVAN, CHARGER, DAKOTA 1.0-8.4 10.84-
Застосовність
Товар підходить до марок/моделей авто:
- Chrysler: 300C, PT Cruiser, Voyager
- Dodge: Caravan, Charger, Dakota, Durango, Neon, RAM
- Ford: Connect, Cougar, Courier, Edge, Expedition, Explorer, F150, Fiesta, Focus, Fusion, KA, Maverick, Mondeo, Mustang, Ranger, Transit
- Honda: Accord
- Hyundai: Lantra, Sonata
- Jaguar: S-type
- Jeep: Cherokee, Commander, Grand Cherokee, Wrangler
- Mazda: CX-9, Tribute
- Mitsubishi: Colt, Lancer
- Opel: Astra, Combo, Corsa, Meriva, Vectra, Zafira
- Seat: Inca
- Suzuki: Baleno, Jimny, Vitara
- Volkswagen: Caddy, Golf, Polo
Товарна група:
- Система впуск / випуск Лямбда зонд
Про виробника BOSCH
Країна : Німеччина Логотип BOSCH

У 1886 році Роберт Бош заснував «Майстерню точної механіки та електротехніки» у Штутгарті. Це стало народженням компанії Bosch, яка сьогодні має офіси у всьому світі. З самого початку відмінними рисами компанії були фокус на інноваціях та соціальній відповідальності. Роберт Бош розпочав свій шлях як учень і підмайстер, що пробудило в ньому бажання надалі займатися бізнесом та працювати на себе. Ранні роки були відзначені злетами та падіннями, і лише з середини 1890-х років компанія стала швидко розвиватися. У початковий період Роберт Бош брався до роботи будь-якої складності. Наприклад, ремонт електричних та механічних пристроїв, встановлення телефонних систем та електричних дзвінків. Коли його попросили сконструювати пристрій запалення від магнето для стаціонарного двигуна відповідно до існуючої конструкції, він покращив його і, таким чином, підготував ґрунт для виробництва автомобільних пристроїв запалення від магнето. З 1897 року компанія Bosch почала розробку та встановлення покращених пристроїв запалення від магнето в автомобілі та стала єдиним постачальником справді надійних систем запалювання. У 1902 році головний інженер Bosch Готтлоб Хонольд представив найкраще рішення - систему запалення від магнето високої напруги зі свічками запалювання. Цей продукт дозволив компанії Bosch стати провідним світовим постачальником автомобільних комплектуючих.
Роберт Бош завжди мріяв вийти світовий ринок. У 1898 році в Лондоні разом з англійцем Фредеріком Сімсом він заснував перший підрозділ компанії Bosch за межами Німеччини. Після цього відкриття торгових представництв здійснювалось швидкими темпами у всій Європі.
На початку століття відбулися перші великі міжнародні автомобільні перегони – шанс для автовиробників та постачальників комплектуючих продемонструвати свої технології. Бельгійський гонщик Каміль Женазі привів Mercedes до перемоги в Кубку Гордона Беннетта в Ірландії в 1903 році - частково завдяки надійній системі запалення Bosch, яка витримувала найсуворіші умови.
Швидкий зліт молодої компанії було перервано початком Першої світової війни. Щоб впоратися з наслідками, Bosch довелося трансформувати свою діяльність та рухатись у нових напрямках. У США все почалося з реклами систем запалення від магнето в газетах, які в 1906 принесли компанії Bosch мільйони доларів і подвоїли продажі всього за рік. Бізнес у Сполучених Штатах був настільки успішним, що у 1912 році компанія Bosch розпочала виробництво запалення від магнето на власному заводі у Спрінгфілді, штат Массачусетс. Окрім Сполучених Штатів компанія Bosch почала шукати інші ринки збуту по всьому світу. З відкриттям торгових представництв у Південній Африці у 1906 році, Австралії – у 1907 році, Аргентині – у 1908 році, Китаї – у 1909 році та Японії – у 1911 році, мережа представництв Bosch охопила всі континенти. У 1913 продажі за межами Німеччини склали 88% від загального обсягу продажів.
Коли автомобілі стали звичним явищем на дорогах і стали рухатися на більш високих швидкостях, що потребують більшої безпеки, Bosch запустила нові продукти в 1913 і 1914 роках. Крім «світильників Bosch» - електричної системи освітлення, що складається з фар, генератора, регулятора та акумулятора, що забезпечує безпеку в нічний час, також збільшенню надійності сприяли нові стартери.
Після закінчення війни в 1917 перейменоване акціонерне товариство Robert Bosch AG зіткнулося з великими труднощами. Поверненню на світовий ринок перешкоджало посилення конкуренції, а патенти компанії було відкликано. Але компанія не здалася, а сфокусувалася на своїй ключовій перевагі – інноваціях. Діяльність, перервана війною, поновилася. Безпека при більш інтенсивному дорожньому русі стала рушійною силою для дослідників та розробників Bosch. У 1926 році до асортименту продукції були додані фари для мотоциклів та велосипедів, гудок Bosch, склоочисники та запалення з живленням від акумулятора. Поступово стало зрозуміло, що конкуренти наблизилися до якості Bosch і почали виробляти навіть швидше та дешевше. Однією з причин цього були складальні лінії, які Bosch також почала поетапно вводити на своїх підприємствах з 1925 року. Якщо раніше для виробництва комплектної системи запалення від магнето потрібно 50 днів, то збирання на конвеєрній лінії почало займати лише п'ять днів.
У 1927 році після багатьох років розробок почалося виробництво інноваційних паливних насосів, яке триває і дотепер. Це була реакція Bosch на розвиток дизельних двигунів, які, на відміну від бензинових двигунів, не потребували системи запалення від магнето. Спочатку використовувані тільки у вантажівках, перші дизельні насоси для легкових автомобілів вийшли на ринок у 1936 році.
Масштабна криза в німецькій автомобільній промисловості призвела до того, що компанія Bosch – постачальник обладнання для автомобільної промисловості з 1926 року – переосмислила свій асортимент продукції. Це надихнуло використання комбінації стратегій, які у минулому виявилися успішними — вдосконалення продукції та її розвиток до запуску в серійне виробництво. Як щодо електроінструментів та термотехніки, так і абсолютно нових напрямків, наприклад, радіо та телевізійних технологій. Майже через десять років після закінчення війни частка продажів за кордоном збільшилася лише до 34% від загального обсягу продажів. Високі транспортні витрати та митні бар'єри призвели до того, що компанія Bosch почала шукати альтернативи. У Франції, Великій Британії та Італії було розпочато пошук партнерів для місцевого виробництва, а в Австралії та Японії партнерські компанії випускали продукцію за ліцензією Bosch. До 1932 обсяг іноземних продажів зріс до 55%.
З початком Другої світової війни компанія Bosch знову перейшла на військове виробництво. Під час війни союзники неодноразово бомбардували заводи Bosch. Роберт Бош не став свідком того, як його заводи були зруйновані вщент, оскільки пішов з життя у 1942 році. Він залишив чіткі інструкції своїм наступникам про те, як управляти фабрикою, названою на його честь.
До приходу націонал-соціалістів до влади понад 50% продажів Bosch припадало на міжнародний ринок. Але після 1945 року вони були майже нульовими та міжнародні активи компанії були експропрійовані. Завдяки добрим відносинам з давніми партнерами, а також ринкам, що швидко зростають у таких країнах, як Бразилія та Індія, поступово налагодилася мережа міжнародних представництв. Тим не менш, частка міжнародних продажів Bosch знову перевищила 20% лише у 1960 році.
На початку 1950-х років, коли найважчі часи залишилося позаду, компанія Bosch випустила на ринок продукцію, яка стала яскравим індикатором економічного дива Німеччини та Європи, і тим самим задовольнила попит споживачів. Серед таких товарів були кухонні прилади та електродрилі для домашніх майстерень. Ключові товари, наприклад автомобільні радіоприймачі, продавалися мільйонами. Компанія Bosch почала розробляти електронні компоненти у середині 1950-х років. Першими були варакторні діоди, які Bosch почала випускати в 1958 році. Потім були транзистори, а потім з 1970 року — інтегральні схеми. Критично оцінювані скептиками, але з ентузіазмом прийняті прихильниками, вони посіяли перші паростки в галузі електроніки, яка тепер є основним бізнесом Bosch.
У 1950-1960 рр. кількість працівників Bosch збільшилася з 15 000 до 70 000 чоловік. Централізованої структури, зручної для середнього підприємства, більше не вистачало, і тому протягом 1960-х років бізнес-напрямки поступово ставали незалежнішими, починаючи з підрозділу з виробництва електроінструментів. У цей час економічного буму та відсутності безробіття компанія Bosch придбала активи в інших секторах, а тисячі працівників були перенавчені для виробництва автомобільної електроніки. Робота дослідників та менеджерів, спрямована на перетворення електроніки на ключовий сегмент продукції компанії, почала окупатися з 1970-х років, і ця спочатку незвідана територія приносить успіх всій компанії й донині. Яскравим прикладом цього є антиблокувальна гальмівна система ABS, запущена 1978 року. Завдяки ній компанія Bosch зайняла лідируючі позиції в автомобілебудуванні, скориставшись своїм досвідом у цифровій електроніці.
У Сполучених Штатах Америки, з їхньою найбільшою у світі економікою, компанія Bosch змогла відновити повні права на використання власного бренду лише у 1983 році. Це дозволило компанії повернути собі колишній успіх у продажах. В Азії компанія Bosch встановила свою присутність особливим чином. У таких країнах, як Малайзія, виробництво високоякісних товарів, наприклад, фото та відеообладнання, було більш економічним. Компанія також створювала спільні підприємства на ключових ринках, таких як Японія. Компанія Bosch почала там виробництво електронних систем впорскування палива у 1973 році та антиблокувальній гальмівної системи (ABS) – у 1984 році.
На початку 1980-х років компанія Bosch вийшла на ринок телекомунікаційного обладнання та почала розробляти технології для космічних супутників та мобільних телефонів, а також впроваджувати державні та приватні телекомунікаційні мережі. Після двох успішних десятиліть роботи в цій галузі, що забезпечує до 25% продажів компанії, несприятливі фактори спонукали Bosch відмовитись від роботи у кількох сегментах. Підрозділ «Системи безпеки» продовжив працювати і досі залишається успішним.
Падіння залізної завіси також ознаменувало нову еру для Bosch. До 1994 року компанія мала власні представництва у 13 країнах колишнього Східного блоку. Компанія Bosch відкрила виробничі підприємства в Йіглаві та Чеську-Будеєвиці в Чехії, Вроцлаві в Польщі, Мішкольці та Хатвані в Угорщині, а також в Енгельсі та Самарі в Російській Федерації. Частка продажів за межами Німеччини зросла з 51% у 1990 році до приблизно 72% у 2000 році. В Індії, Японії та країнах Південно-Східної Азії компанія Bosch або довгий час вже була присутня, або починала закріплюватися на ринках, що розвиваються. Але саме поступове відкриття китайського ринку становило найбільший стратегічний інтерес. До 1994 року єдиним видом присутності Bosch у Китаї була видача ліцензій та відкриття представництва у Пекіні у 1989 році. Після цього компанія Bosch змогла закріпитись на цьому ринку як регіональний виробник.
Електронна система стабілізації руху ESP®, випущена 1995 року, стала значним технологічним проривом. Вона запобігає заносу транспортних засобів. У тому ж році компанія Bosch представила навігаційну систему TravelPilot із прокладкою маршруту та мовним висновком. У 1997 році система впорскування дизельного палива в паливних системах високого тиску Common Rail дозволила значно знизити витрату палива, а вже в 2000 році цього ж дозволила добитися система прямого упорскування бензину DI Motronic, а системи сприяння керуванню транспортним засобом, такі як Adaptive Cruise Control і Night Vision, внесли значний внесок у покращення безпеки.
У 2001 році після продажу телекомунікаційного сектора компанія Bosch придбала компанію-фахівця у галузі промислових технологій Mannesmann Rexroth. Це зміцнило підрозділ, що займається технологіями автоматизованого виробництва, та допомогло створити більш збалансовану корпоративну структуру. З частини телекомунікаційного сектора, що залишилася, було сформовано підрозділ «Системи безпеки». Компанія Bosch розширила свій сектор теплоенергетики, придбавши 2003 року компанію Buderus AG. З акумуляторним шуруповертом IXO, який несподівано швидко став найбільш продаваним електроінструментом по всьому світу, в 2003 році компанія Bosch створила новий бізнес-напрямок у сфері невеликих, легких електроінструментів з літій-іонними акумуляторами. З'явилися також нові галузі, такі, як електроприводи для велосипедів в 2011 році. У той же час компанія Bosch розширила свою традиційну діяльність, викупивши колишні спільні підприємства, ZF Lenksysteme та Bosch und Siemens Hausgeräte, які сформували основну базу для створення технологій майбутнього, наприклад, побутової техніки з можливістю керування через Інтернет та автономних авто. Інтернет речей та послуг (IoT) відкриває для Bosch безліч нових напрямків бізнесу. Крім традиційних продуктів, він також включає програмне забезпечення, нові бізнес-моделі на основі Інтернету та захист даних. Компанія поставила собі за мету об'єднати ці чотири галузі у довгостроковій перспективі. Новий напрямок охоплює все: від автопілота до розумних будинків та автономної передачі даних між обладнанням на заводах. Автоматизоване керування більше не обмежується науковою фантастикою. Bosch досліджує, розробляє та тестує цю технологію яу у лабораторіях, так і на мережі німецьких автобанів та каліфорнійських автомагістралях. Компанія Bosch запустила радар далекої дії ще 2000 року. Система наступного покоління була здатна автоматично гальмувати автомобіль до повної зупинки та прискорювати його, у свою чергу, під час руху в черзі. З подальшим розвитком сенсорних технологій та програмного забезпечення стане можливим крок за кроком автоматично керувати автомобілем на автомагістралях, а у довгостроковій перспективі й у міському русі.
За попередніми даними, у 2015 році компанія Bosch вклала у наукові дослідження та розробки близько 6,3 млрд євро, а також подала заявки на отримання 5422 патентів у всьому світі. Близько 375 тисяч співробітників забезпечили у 2015 фінансовому році рекордний для компанії оборот у 70 млрд євро. До групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і приблизно 440 дочірніх підприємств та регіональних компаній розташованих у 60 країнах світу. На сьогодні разом із партнерами у сфері продажу та обслуговування компанія Bosch представлена у 150 країнах світу.

Усі запчастини BOSCH →

Аналоги "0 258 005 729 BOSCH":
від 1 978 
 від 0 дн.
Лямбда зонд DE6001549007C
DECARO DE6001549007C Лямбда зонд
987 
 завтра
Лямбда зонд DE.96507986
DECARO DE.96507986 Лямбда зонд
769 
 завтра
1 896 
 в наявності
2 074 
 в наявності
1 833 
 в наявності
2 037 
 в наявності
1 795 
 в наявності
Дивитись усі аналоги ↓
Оригінальні номери
OEM:
56028995AB
3921033340
3921033070
3921033030
3921033010
3921024660
3921024610
05139020AA
05033758AA
04686933AB
04686932AB
1821377E00000
05269744
05234015
05234014
04686932
04606624
04606620
04605077
56041344AB
56041056
56041055
56041006
56041005
56041344AD
56041219
56041108
56041213AG
ZZC318861
ZZTT18861
ZZP318861
ZZP218861
ZZP018861
ZZMK18861
ZZMJ18861
ZZM718861
ZZM518861A
ZZM518861
ZZM418860
ZZM218861A
ZZM118860
ZZM018860
L3H518861
KLA7188619U
KLA718861
KLA6188619U
KLA618861
KL5818861
KL5718861
KL5618861
KL55188619U
KL5518861
K80218861C
K80218861B
K80218861A
K80218861
JE53188619U
JE5018861B9U
JE5018861A
JE5018861
JE4918861A
JE4918861
JE461886Z9U
JE4618861
JE2618861B9U
EFT118861
AJD6188619U
AJD618861
AJD118861
AJ55188619U
AJ0318861C
1F8018860
1F2018860
3921033080
3921024650
DS56031110AA
DS56030100AA
56041845AB
56041676AA
56041111
56029112AD
5269744
5234015
5234014
5139020AA
5033758AA
4686932
4606624
4606620
4605077
JE2618861A
AJ5518861
1821377E00
1821377
MD328152
MD313304
MD182692
MD175110
M05269744
56028994AB
3921024600
ZZMN18861
ZZMG18861
ZZMD18861
ZZM818861
ZZM718860
ZZM418861
ZZM318861
ZZM218861
ZZL018861
KL4718861A
KL4718861
JE5318861
JE4818861A
JE4618861Z
JE4618861A
JE2618861B
AJ0718861
AJ0618861D
AJ0518861B
AJ0418861B
3921033360
56041944AA
56041943AA
56041699AA
56041698AA
56031110AA
56028992AA
4686933AB
4686932AB
MN122529
1588A003
MD198535
MD314687
MD334299
MD335028
1R3Z9G444AA
1R3Z9G444DA
2S659F472AC
3000923
3006892
3011099
3017524
3522453
3902700
3S4Z9F472BA
4140960
4594661
4661392
4664608
4721270
4L3A9G444AA
5C5Z9F472AA
5C5Z9F472BA
5F9Z9G444AB
5F9Z9G444FA
5F9Z9G444AA
5F9Z9G444BA
5L8Z9F472BA
5L8Z9G444A
5S4Z9G444AA
5S4Z9G444CA
5W6A9G444BA
5W6Z9G444AA
5W6Z9G444BA
6E5Z9G444AA
6L7Z9F472BA
98AB9G444BB
E9TF9F472AA
F09Z9F472A
F09Z9F472C
F0SF9F472AA
F0SF9F472BA
F0SF9F472CA
F0TZ9F472A
F0TZ9F472C
F0TZ9F472D
F0UF9F472AA
F0UF9F472BA
F0UF9F472CA
F0UZ9F472C
F0WF9F472AA
F17F9F472AA
F1SZ9F472A
F1SZ9F472B
F1TZ9F472A
F1UF9F472BA
F1UF9F472CA
F1UF9F472AA
F1UZ9F472A
F1UZ9F472B
F1UZ9F472C
F2AF9F472AA
F2AF9F472BA
F2AF9F472CA
F2AZ9F472A
F2AZ9F472C
F32Z9F472A
F32Z9F472B
F32Z9F472C
F39F9F472AA
F39F9F472AB
F39F9F472BA
F39F9F472BB
F39F9F472CA
F39F9F472CB
F39Z9F472A
F39Z9F472AFFV
F39Z9F472C
F39Z9F472D
F3DZ9F472BFFV
F3DZ9F472CFFV
F3UF9F472AA
F3UF9F472AB
F3UF9F472BA
F3UF9F472CA
F3UZ9F472A
F3UZ9F472B
F3UZ9F472C
F42Z9F472A
F42Z9F472C
F47F9F472CA
F47Z9F472C
F48F9F472AA
F48F9F472AB
F48F9F472BB
F48F9F472BC
F48F9F472BD
F48F9F472CA
F48F9F472CB
F48Z9F472A
F48Z9F472B
F48Z9F472C
F4AF9F472BA
F4AZ9F472B
F4DF9F472AA
F4DZ9F472A
F4DZ9F472B
F4UF9F472AA
F4UF9F472BA
F4UF9F472CA
F4UZ9F472A
F4UZ9F472B
F4UZ9F472C
F4XA9F472A
F4ZF9G444AA
F4ZF9G444AB
F4ZF9G444BB
F4ZF9G444CB
F4ZF9G444DB
F4ZZ9G444A
F4ZZ9G444B
F4ZZ9G444C
F4ZZ9G444D
F4ZZ9F472C
F57Z9G444C
F59Z9G444AA
F5AF9G444CB
F5AZ9G444CB
F5TF9G444CA
F5TZ9G444AA
F5TZ9G444C
F62Z9F472CA
F62Z9F472HH
F65F9G444AA
F65F9G444BA
F65F9G444CA
F65F9G444DA
F65Z9G444AA
F65Z9G444BA
F65Z9G444CA
F65Z9G444DA
F68F9F472AA
F68F9F472BA
F68F9F472CA
F68Z9F472AA
F68Z9F472BA
F68Z9F472CA
F6CZ9F472BB
F6TF9G444CA
F6TZ9G444CA
F75F9G444AA
F75F9G444BA
F75F9G444CA
F75F9G444DA
F75Z9G444AA
F75Z9G444BA
F75Z9G444CA
F75Z9G444DA
F75Z9G444DB
F77F9F472BA
F77Z9F472BA
F78F9F472AA
F78F9F472BA
F78F9F472CA
F78F9F472EB
F78Z9F472AA
F78Z9F472BA
F78Z9F472CA
F78Z9F472EA
F7RZ9G444BA
F7RZ9G444BB
F7TF9G444CA
F7TZ9G444CA
F85A9G444AB
F85F9G444AB
F85F9G444BA
F85F9G444DA
F85F9G444CA
F85F9G444EA
F85Z9G444AA
F85Z9G444AB
F85Z9G444BA
F85Z9G444CA
F85Z9G444DA
F85Z9G444E
F85Z9G444F
F88F9F472AA
F88F9F472AB
F88F9F472BA
F88F9F472CA
F88F9F472EA
F88Z9F472AA
F88Z9F472AB
F88Z9F472BA
F88Z9F472CA
F88Z9F472EA
F8RF9G444BB
F8RZ9G444BB
F8TF9G444CA
F8TZ9G444CA
F8VF9F472AA
F8VZ9F472AA
F8VZ9F472BA
FO7F9F472AA
FO7F9F472BA
FO7F9F472CA
FO7F9F472DA
FO9F9F472AA
FO9F9F472BA
FO9F9F472CA
FO9Z9F472C
FOPZ9F472AA
FOSF9F472BA
FOTZ9F472C
FOTZ9F472D
FOUF9F472CA
FOUZ9F472C
XC2F9F472A1A
XC2F9F472AA
XC2F9F472B1A
XC2F9F472BA
XC2F9G444AA
XC2Z9F472AA
XC2Z9F472BA
XC2Z9F472BB
XR3F9G444A2A
XR3F9G444AA
XR3F9G444B2A
XR3F9G444BA
XR3F9G444D2B
XR3F9G444DA
XR3Z9G444AA
XR3Z9G444BA
XR3Z9G444AB
XR3Z9G444BB
XR3Z9G444CA
XR3Z9G444EA
XR3Z9G444FA
XR3Z9G444HA
XR3Z9G444JA
XS2A9G444AA
XS2F9G444AA
XS2Z9G444AA
XS4Z9G444DA
YL849F472AD
YL849F472BC
YL849G444AC
YL849G444CA
YL8Z9F472AA
YL8Z9F472BA
YL8Z9G444AC
YL8Z9G444BA
YL8Z9G444CA
YS4Z9G444AA
GU2Z9G444A