BOSCH 0986468701 колодки гальмівні (передні) Toyota Camry 82-91/Carina 82-01/Celica 85-93/Corolla 83-00

787 
 в наявності
Виробник
BOSCH (Німеччина) Виробництво Німеччина
Каталоговий номер
0986468701
Застарілий номер
0 986 495 234
0 986 50A 036
Товщина [мм]
15
Ширина [мм]
120
Матеріал
Low-Metallic
Обмеження виробника
AKEBONO System
Перевірочне значення
ECE-R90
Висота [мм]
47.3
WVA номер
20870
EAN
3165143767993
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Волинська обл. с.Струмівка
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →
Комплект гальмівних колодок передн , TOYOTA CAMRY, CARINA IV, CARINA V, CELICA, COROLLA, COROLLA FX, CORONA, MR2 I, PASEO, RAUM, SPRINTER CARIB, STARLET, TERCEL 1.0-2.0D 03.79-04.03
Застосовність
Товар підходить до марок/моделей авто:
- Toyota: Camry, Carina, Celica, Corolla
Товарна група:
- Гальмівна система Гальмівні колодки
Про виробника BOSCH
Країна : Німеччина Логотип BOSCH

У 1886 році Роберт Бош заснував «Майстерню точної механіки та електротехніки» у Штутгарті. Це стало народженням компанії Bosch, яка сьогодні має офіси у всьому світі. З самого початку відмінними рисами компанії були фокус на інноваціях та соціальній відповідальності. Роберт Бош розпочав свій шлях як учень і підмайстер, що пробудило в ньому бажання надалі займатися бізнесом та працювати на себе. Ранні роки були відзначені злетами та падіннями, і лише з середини 1890-х років компанія стала швидко розвиватися. У початковий період Роберт Бош брався до роботи будь-якої складності. Наприклад, ремонт електричних та механічних пристроїв, встановлення телефонних систем та електричних дзвінків. Коли його попросили сконструювати пристрій запалення від магнето для стаціонарного двигуна відповідно до існуючої конструкції, він покращив його і, таким чином, підготував ґрунт для виробництва автомобільних пристроїв запалення від магнето. З 1897 року компанія Bosch почала розробку та встановлення покращених пристроїв запалення від магнето в автомобілі та стала єдиним постачальником справді надійних систем запалювання. У 1902 році головний інженер Bosch Готтлоб Хонольд представив найкраще рішення - систему запалення від магнето високої напруги зі свічками запалювання. Цей продукт дозволив компанії Bosch стати провідним світовим постачальником автомобільних комплектуючих.
Роберт Бош завжди мріяв вийти світовий ринок. У 1898 році в Лондоні разом з англійцем Фредеріком Сімсом він заснував перший підрозділ компанії Bosch за межами Німеччини. Після цього відкриття торгових представництв здійснювалось швидкими темпами у всій Європі.
На початку століття відбулися перші великі міжнародні автомобільні перегони – шанс для автовиробників та постачальників комплектуючих продемонструвати свої технології. Бельгійський гонщик Каміль Женазі привів Mercedes до перемоги в Кубку Гордона Беннетта в Ірландії в 1903 році - частково завдяки надійній системі запалення Bosch, яка витримувала найсуворіші умови.
Швидкий зліт молодої компанії було перервано початком Першої світової війни. Щоб впоратися з наслідками, Bosch довелося трансформувати свою діяльність та рухатись у нових напрямках. У США все почалося з реклами систем запалення від магнето в газетах, які в 1906 принесли компанії Bosch мільйони доларів і подвоїли продажі всього за рік. Бізнес у Сполучених Штатах був настільки успішним, що у 1912 році компанія Bosch розпочала виробництво запалення від магнето на власному заводі у Спрінгфілді, штат Массачусетс. Окрім Сполучених Штатів компанія Bosch почала шукати інші ринки збуту по всьому світу. З відкриттям торгових представництв у Південній Африці у 1906 році, Австралії – у 1907 році, Аргентині – у 1908 році, Китаї – у 1909 році та Японії – у 1911 році, мережа представництв Bosch охопила всі континенти. У 1913 продажі за межами Німеччини склали 88% від загального обсягу продажів.
Коли автомобілі стали звичним явищем на дорогах і стали рухатися на більш високих швидкостях, що потребують більшої безпеки, Bosch запустила нові продукти в 1913 і 1914 роках. Крім «світильників Bosch» - електричної системи освітлення, що складається з фар, генератора, регулятора та акумулятора, що забезпечує безпеку в нічний час, також збільшенню надійності сприяли нові стартери.
Після закінчення війни в 1917 перейменоване акціонерне товариство Robert Bosch AG зіткнулося з великими труднощами. Поверненню на світовий ринок перешкоджало посилення конкуренції, а патенти компанії було відкликано. Але компанія не здалася, а сфокусувалася на своїй ключовій перевагі – інноваціях. Діяльність, перервана війною, поновилася. Безпека при більш інтенсивному дорожньому русі стала рушійною силою для дослідників та розробників Bosch. У 1926 році до асортименту продукції були додані фари для мотоциклів та велосипедів, гудок Bosch, склоочисники та запалення з живленням від акумулятора. Поступово стало зрозуміло, що конкуренти наблизилися до якості Bosch і почали виробляти навіть швидше та дешевше. Однією з причин цього були складальні лінії, які Bosch також почала поетапно вводити на своїх підприємствах з 1925 року. Якщо раніше для виробництва комплектної системи запалення від магнето потрібно 50 днів, то збирання на конвеєрній лінії почало займати лише п'ять днів.
У 1927 році після багатьох років розробок почалося виробництво інноваційних паливних насосів, яке триває і дотепер. Це була реакція Bosch на розвиток дизельних двигунів, які, на відміну від бензинових двигунів, не потребували системи запалення від магнето. Спочатку використовувані тільки у вантажівках, перші дизельні насоси для легкових автомобілів вийшли на ринок у 1936 році.
Масштабна криза в німецькій автомобільній промисловості призвела до того, що компанія Bosch – постачальник обладнання для автомобільної промисловості з 1926 року – переосмислила свій асортимент продукції. Це надихнуло використання комбінації стратегій, які у минулому виявилися успішними — вдосконалення продукції та її розвиток до запуску в серійне виробництво. Як щодо електроінструментів та термотехніки, так і абсолютно нових напрямків, наприклад, радіо та телевізійних технологій. Майже через десять років після закінчення війни частка продажів за кордоном збільшилася лише до 34% від загального обсягу продажів. Високі транспортні витрати та митні бар'єри призвели до того, що компанія Bosch почала шукати альтернативи. У Франції, Великій Британії та Італії було розпочато пошук партнерів для місцевого виробництва, а в Австралії та Японії партнерські компанії випускали продукцію за ліцензією Bosch. До 1932 обсяг іноземних продажів зріс до 55%.
З початком Другої світової війни компанія Bosch знову перейшла на військове виробництво. Під час війни союзники неодноразово бомбардували заводи Bosch. Роберт Бош не став свідком того, як його заводи були зруйновані вщент, оскільки пішов з життя у 1942 році. Він залишив чіткі інструкції своїм наступникам про те, як управляти фабрикою, названою на його честь.
До приходу націонал-соціалістів до влади понад 50% продажів Bosch припадало на міжнародний ринок. Але після 1945 року вони були майже нульовими та міжнародні активи компанії були експропрійовані. Завдяки добрим відносинам з давніми партнерами, а також ринкам, що швидко зростають у таких країнах, як Бразилія та Індія, поступово налагодилася мережа міжнародних представництв. Тим не менш, частка міжнародних продажів Bosch знову перевищила 20% лише у 1960 році.
На початку 1950-х років, коли найважчі часи залишилося позаду, компанія Bosch випустила на ринок продукцію, яка стала яскравим індикатором економічного дива Німеччини та Європи, і тим самим задовольнила попит споживачів. Серед таких товарів були кухонні прилади та електродрилі для домашніх майстерень. Ключові товари, наприклад автомобільні радіоприймачі, продавалися мільйонами. Компанія Bosch почала розробляти електронні компоненти у середині 1950-х років. Першими були варакторні діоди, які Bosch почала випускати в 1958 році. Потім були транзистори, а потім з 1970 року — інтегральні схеми. Критично оцінювані скептиками, але з ентузіазмом прийняті прихильниками, вони посіяли перші паростки в галузі електроніки, яка тепер є основним бізнесом Bosch.
У 1950-1960 рр. кількість працівників Bosch збільшилася з 15 000 до 70 000 чоловік. Централізованої структури, зручної для середнього підприємства, більше не вистачало, і тому протягом 1960-х років бізнес-напрямки поступово ставали незалежнішими, починаючи з підрозділу з виробництва електроінструментів. У цей час економічного буму та відсутності безробіття компанія Bosch придбала активи в інших секторах, а тисячі працівників були перенавчені для виробництва автомобільної електроніки. Робота дослідників та менеджерів, спрямована на перетворення електроніки на ключовий сегмент продукції компанії, почала окупатися з 1970-х років, і ця спочатку незвідана територія приносить успіх всій компанії й донині. Яскравим прикладом цього є антиблокувальна гальмівна система ABS, запущена 1978 року. Завдяки ній компанія Bosch зайняла лідируючі позиції в автомобілебудуванні, скориставшись своїм досвідом у цифровій електроніці.
У Сполучених Штатах Америки, з їхньою найбільшою у світі економікою, компанія Bosch змогла відновити повні права на використання власного бренду лише у 1983 році. Це дозволило компанії повернути собі колишній успіх у продажах. В Азії компанія Bosch встановила свою присутність особливим чином. У таких країнах, як Малайзія, виробництво високоякісних товарів, наприклад, фото та відеообладнання, було більш економічним. Компанія також створювала спільні підприємства на ключових ринках, таких як Японія. Компанія Bosch почала там виробництво електронних систем впорскування палива у 1973 році та антиблокувальній гальмівної системи (ABS) – у 1984 році.
На початку 1980-х років компанія Bosch вийшла на ринок телекомунікаційного обладнання та почала розробляти технології для космічних супутників та мобільних телефонів, а також впроваджувати державні та приватні телекомунікаційні мережі. Після двох успішних десятиліть роботи в цій галузі, що забезпечує до 25% продажів компанії, несприятливі фактори спонукали Bosch відмовитись від роботи у кількох сегментах. Підрозділ «Системи безпеки» продовжив працювати і досі залишається успішним.
Падіння залізної завіси також ознаменувало нову еру для Bosch. До 1994 року компанія мала власні представництва у 13 країнах колишнього Східного блоку. Компанія Bosch відкрила виробничі підприємства в Йіглаві та Чеську-Будеєвиці в Чехії, Вроцлаві в Польщі, Мішкольці та Хатвані в Угорщині, а також в Енгельсі та Самарі в Російській Федерації. Частка продажів за межами Німеччини зросла з 51% у 1990 році до приблизно 72% у 2000 році. В Індії, Японії та країнах Південно-Східної Азії компанія Bosch або довгий час вже була присутня, або починала закріплюватися на ринках, що розвиваються. Але саме поступове відкриття китайського ринку становило найбільший стратегічний інтерес. До 1994 року єдиним видом присутності Bosch у Китаї була видача ліцензій та відкриття представництва у Пекіні у 1989 році. Після цього компанія Bosch змогла закріпитись на цьому ринку як регіональний виробник.
Електронна система стабілізації руху ESP®, випущена 1995 року, стала значним технологічним проривом. Вона запобігає заносу транспортних засобів. У тому ж році компанія Bosch представила навігаційну систему TravelPilot із прокладкою маршруту та мовним висновком. У 1997 році система впорскування дизельного палива в паливних системах високого тиску Common Rail дозволила значно знизити витрату палива, а вже в 2000 році цього ж дозволила добитися система прямого упорскування бензину DI Motronic, а системи сприяння керуванню транспортним засобом, такі як Adaptive Cruise Control і Night Vision, внесли значний внесок у покращення безпеки.
У 2001 році після продажу телекомунікаційного сектора компанія Bosch придбала компанію-фахівця у галузі промислових технологій Mannesmann Rexroth. Це зміцнило підрозділ, що займається технологіями автоматизованого виробництва, та допомогло створити більш збалансовану корпоративну структуру. З частини телекомунікаційного сектора, що залишилася, було сформовано підрозділ «Системи безпеки». Компанія Bosch розширила свій сектор теплоенергетики, придбавши 2003 року компанію Buderus AG. З акумуляторним шуруповертом IXO, який несподівано швидко став найбільш продаваним електроінструментом по всьому світу, в 2003 році компанія Bosch створила новий бізнес-напрямок у сфері невеликих, легких електроінструментів з літій-іонними акумуляторами. З'явилися також нові галузі, такі, як електроприводи для велосипедів в 2011 році. У той же час компанія Bosch розширила свою традиційну діяльність, викупивши колишні спільні підприємства, ZF Lenksysteme та Bosch und Siemens Hausgeräte, які сформували основну базу для створення технологій майбутнього, наприклад, побутової техніки з можливістю керування через Інтернет та автономних авто. Інтернет речей та послуг (IoT) відкриває для Bosch безліч нових напрямків бізнесу. Крім традиційних продуктів, він також включає програмне забезпечення, нові бізнес-моделі на основі Інтернету та захист даних. Компанія поставила собі за мету об'єднати ці чотири галузі у довгостроковій перспективі. Новий напрямок охоплює все: від автопілота до розумних будинків та автономної передачі даних між обладнанням на заводах. Автоматизоване керування більше не обмежується науковою фантастикою. Bosch досліджує, розробляє та тестує цю технологію яу у лабораторіях, так і на мережі німецьких автобанів та каліфорнійських автомагістралях. Компанія Bosch запустила радар далекої дії ще 2000 року. Система наступного покоління була здатна автоматично гальмувати автомобіль до повної зупинки та прискорювати його, у свою чергу, під час руху в черзі. З подальшим розвитком сенсорних технологій та програмного забезпечення стане можливим крок за кроком автоматично керувати автомобілем на автомагістралях, а у довгостроковій перспективі й у міському русі.
За попередніми даними, у 2015 році компанія Bosch вклала у наукові дослідження та розробки близько 6,3 млрд євро, а також подала заявки на отримання 5422 патентів у всьому світі. Близько 375 тисяч співробітників забезпечили у 2015 фінансовому році рекордний для компанії оборот у 70 млрд євро. До групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і приблизно 440 дочірніх підприємств та регіональних компаній розташованих у 60 країнах світу. На сьогодні разом із партнерами у сфері продажу та обслуговування компанія Bosch представлена у 150 країнах світу.

Усі запчастини BOSCH →

Аналоги "0986468701 BOSCH":
767 
 завтра
756 
 в наявності
Дивитись усі аналоги ↓
Оригінальні номери
OEM:
04465YZZDK
0449112323
0449112491
0449112342
0449120401
0449117071
0449112242
0446520030
0446512560
0446512510
0449132051
449120790
449120750
449120321
449117061
449116201
449116081
449112292
446521010
446520080
446517070
446517021
446516120
446516070
446516031
446512490
446512090
446512010
446510040
04465YZZAA
0449132180
0449132100
0449132090
0449132081
0449132050
0449132032
0449132031
0449132030
0449132020
0449120610
0449120400
0449120321
0449120320
0449120312
0449120230
0449120221
0449120172
0449120171
0449117080
0449117060
0449117050
0449117040
0449117024
0449116201
0449116200
0449116130
0449116111
0449116110
0449116081
0449116080
0449116052
0449116051
0449116050
0449116042
0449116041
0449116031
0449116030
0449114050
0449112341
0449112340
0449112330
0449112320
0449112292
0449112290
0449112282
0449112280
0449112241
0449112240
0449112232
0449110160
0446520300
0446520180
0446520160
0446520080
0446517070
0446517021
0446516040
0446516031
0446512600
0446512220
0446512020
0446512010
0449112281
0446516120
0449132080
0449112540
0446516070
0446512490
0449120191
0449120170
0449120311
0449120310
0449116040
0449120790
0449120750
0449120451
0449117070
0449117061
0449117030
0449112541
0449112440
0449112170
0446521010
0446512090
0446512040
0446510040
0449120581
0449150060
0449120820
0449120580
0449117081
0449110161
0449112490
0449117022
0449120620
0449120501
0449120500
0449120250
0449112321
0449112422
0449132010
0449120471
0449120470
0449120220
0449120192
0449112331
0449112322
0449112251
0449112421
0449117020
0449117021
0449112231
0449112250
0449112230
0446501010
0446512030
0446512210
0446512250
0446516010
0446516020
0446516030
0446516060
0446516090
0446517010
0446517020
0446517080
0446517090
0446520020
0446520060
0446520270
0446520360
0446532010
0446532021
0446532030
0446532160
04465YZZ0K
0449101010
0449101011
0449102010
0449110120
0449110150
0449110180
0449110200
0449110210
0449110211
0449110220
0449110221
0449110230
0449110231
0449110240
0449110241
0449110260
0449112270
0449112271
0449112291
0449112300
0449112301
0449112310
0449112311
0449112350
0449112351
0449112352
0449112360
0449112361
0449112370
0449112371
0449112372
0449112390
0449112401
0449112431
0449112432
0449112450
0449112461
0449112462
0449112480
0449112510
0449112550
0449112560
0449112561
0449112580
0449112581
0449112600
0449112610
0449112620
0449112630
0449116060
0449116061
0449116120
0449116121
0449116131
0449116132
0449116140
0449116150
0449116190
0449116191
0449116210
0449116211
0449117011
0449117023
0449117031
0449117090
0449120180
0449120181
0449120193
0449120202
0449120211
0449120222
0449120241
0449120251
0449120270
0449120271
0449120281
0449120290
0449120291
0449120340
0449120380
0449120420
0449120461
0449120561
0449120800
044912B020
0449132012
0449132040
0449132041
0449132042
0449132110
0449132111
0449132123
0449132181
0449132190
0449132191
0449132220
41060M0801
94840677
94844285
94844843
94847262
94849171
94849946
94849997
94850732
94850737
94851930
94853350
94854100
94855748
0446513010
0446520280
0449120252
0449120360
0449120700
0449120740
0449132011
446512040
446520030
446520180
446520270
446520280
446520300
446520360
449110160
449110161
449112170
449112230
449112231
449112240
449112250
449112320
449112321
449112322
449112330
449112331
449112421
449112422
449112432
449112540
449112541
449116040
449116041
449117040
449117050
449117060
449117070
449117080
449120170
449120191
449120220
449120221
449120310
449120311
449120360
449120380
449120461
449120470
449120471
449120501
449120610
449120620
449120700
449120740
449120820
449132030
449132031
449132080
449132081
449150060
49112281