ICER 180633 колодки гальмівні (передні) Peugeot 106 91-04/205/305/309/405 82-98/Renault Clio 91-98 (з датчик.)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
684 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 180633
- Застарілий номер
- 180489
- 180695
- Гальмівна установка
- Bendix
- Виконання осі
- Front
- Перевірочне значення
- E1 90R-01030/114
- Висота [мм]
- 54.4
- Датчик зносу
- вкл. датчик зносу
- Номер технічної інформації
- 180633
- Якість
- 300
- Товщина [мм]
- 18
- Ширина [мм]
- 105.1
- Вага [кг]
- 1.11
- EAN
- 8424073009487
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Citroen: Saxo
- - Peugeot: 106, 205, 405
- - Renault: 11, 19, 21, Clio, Espace, Express
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
