ICER 180697703 колодки гальмівні (задні) Audi/Seat/Skoda Fabia/Octavia/VW Caddy/Passat 96-/Citroen/Peugeot 00-
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
760 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 180697703
- Номер технічної інформації
- 180697-703
- Виконання осі
- Rear
- Перевірочне значення
- E1 90R-01033/142
- Висота [мм]
- 52.8
- Гальмівна установка
- LUCAS-TRW
- Якість
- 944
- Товщина [мм]
- 17.2
- Ширина [мм]
- 87
- Вага [кг]
- 0.95
- EAN
- 8424073082213
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Audi: A1, A2, A3, A4, A6, A8, Allroad, TT
- - Citroen: Berlingo, C2, C3, C4, DS4, Xsara
- - Peugeot: 1007, 307, 308, 807, Partner
- - Seat: Altea, Arona, Arosa, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
- - Skoda: Fabia, Kamiq, Octavia, Rapid, Roomster, Superb, Yeti
- - Volkswagen: Beetle, Bora, Caddy, EOS, Golf, Jetta, New Beetle, Passat, Polo, Scirocco, T-Cross
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
