ICER 181011700 колодки гальмівні (передні) Audi 80 91-96/A4 94-01/VW Caddy 95-04/Golf 90-02/Passat B3/B4 88-96
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
831 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 181011700
- Номер технічної інформації
- 181011-700
- Виконання осі
- Front
- Перевірочне значення
- E1 90R-01101/168
- Висота [мм]
- 69.6
- Гальмівна установка
- LUCAS-TRW
- Якість
- 300
- Товщина [мм]
- 19.6
- Ширина [мм]
- 118.9
- Вага [кг]
- 1.475
- EAN
- 8424073054913
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Audi: 80, A4
- - Seat: Cordoba, Ibiza, Inca, Toledo
- - Volkswagen: Caddy, Golf, Passat, Polo, Vento
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
