ICER 181576 колодки гальмівні (задні) MB E-class (W211/W212)/CLS-class (C218) 02-17/S-class (W220/W221) 98-13
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
1 082 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 181576
- Гальмівна установка
- ATE
- Номер технічної інформації
- 181576
- Виконання осі
- Rear
- Перевірочне значення
- E9 90R-01110/802
- Висота [мм]
- 57.3
- Висота 2 [мм]
- 59.5
- Ширина 2 [мм]
- 141.4
- Якість
- 944
- Товщина [мм]
- 16.8
- Ширина [мм]
- 140.3
- Вага [кг]
- 1.3
- EAN
- 8424073088277
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Mercedes: A124, A207, A238, C124, C207, C238, C215, C216, CLS-Class, E-Class, S211, S212, W211, W212, W220, W221
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
