ICER 182193 колодки гальмівні (задні) BMW 1 (F52/F40)/X2 (F39) 17-/2 (F44-F46)/i3 (I01) 13-/X1 (F48)/Mini 14-
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
1 016 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 182193
- Гальмівна установка
- ATE
- Виконання осі
- Rear
- Перевірочне значення
- E9 90R-02A0111/3972
- Висота [мм]
- 46.6
- Висота 2 [мм]
- 47.7
- Номер технічної інформації
- 182193
- Якість
- 300
- Товщина [мм]
- 15.7
- Ширина [мм]
- 123.1
- Вага [кг]
- 0.89
- EAN
- 8424073109460
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - BMW: F23, F40, F44, F45, F46, X1, X2, i3
- - Mini: COUNTRYMAN (F60), MINI (F55), MINI (F56), MINI CLUBMAN (F54), MINI Кабріолет (F57)
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
