ICER 182250 колодки гальмівні (передні) Ford Focus/Kuga 19-/Galaxy/S-Max 15-/Fusion (USA) 05-/Haval H7L 16-
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
1 743 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 182250
- Гальмівна установка
- ATE
- Товщина 2 [мм]
- 19.3
- Виконання осі
- Front
- Перевірочне значення
- E9 90R-02A0111/4679
- Висота [мм]
- 64.7
- Датчик зносу
- вкл. датчик зносу
- Номер технічної інформації
- 182250
- Якість
- 300
- Товщина [мм]
- 18.9
- Ширина [мм]
- 193.1
- Вага [кг]
- 2.77
- EAN
- 8424073141156
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Ford: Edge, Focus, Fusion, Galaxy, Kuga, Mondeo, S-Max
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
