ICER 182280 колодки гальмівні (передні) BMW 2/3/5/6/7/8/X3/X4/X5/X6/X7/Z4/i4/iX 15-/Toyota Supra 19-
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
2 577 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 182280
- Номер технічної інформації
- 182280
- Виконання осі
- Front
- Перевірочне значення
- E9 90R-02A0111/4963
- Висота [мм]
- 94.8
- Гальмівна установка
- Brembo
- Якість
- 300
- Товщина [мм]
- 19.9
- Ширина [мм]
- 125.9
- Вага [кг]
- 3.765
- EAN
- 8424073169532
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - BMW: 2 Series, 4 Series, G11, G14, G15, G16, G20, G21, G22, G30, G31, G32, X3, X4, X5, X6, X7, Z4
- - Toyota: Supra
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
