ICER 182331 колодки гальмівні (передні) MB A-class (W177)/B-class (W247)/G-class (W463) 18-/GLA/GLE-class 19-
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
1 653 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 182331
- Гальмівна установка
- Bosch
- Виконання осі
- Front
- Перевірочне значення
- E9 90R-02A0111/5269
- Висота [мм]
- 71.6
- Висота 2 [мм]
- 80.9
- Номер технічної інформації
- 182331
- Якість
- 300
- Товщина [мм]
- 18.7
- Ширина [мм]
- 163.3
- Вага [кг]
- 3.055
- EAN
- 8424073185143
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Mercedes: A-Class, CLA-Class, EQA, EQB, G-Class, GLA-Class, GLE-Class, W177, W247, X247
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
