ICER 78BD16502 диск гальмівний (передній) Citroen Nemo/Peugeot Bipper/Fiat Fiorino/Bravo 07- (257x22)(з покр.)(вент)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
1 256 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 78BD16502
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Мінімальна товщина [мм]
- 20
- Зовнішній діаметр [мм]
- 257
- Ø фаски [мм]
- 98
- Товщина [мм]
- 22
- Перевірочне значення
- E1 90R-02C0538/0116
E1 90R-02C0339/1095
E4 90R-02C0722/2584 - Діаметр [мм]
- 59
- Вага [кг]
- 10456
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 20
- Розташування/кількість отворів
- 4
- Діаметр центрування [мм]
- 59
- Номер технічної інформації
- 78BD1650-2
- Виконання осі
- Front
- Висота [мм]
- 40.5
- EAN
- 8424073143242
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Alfa Romeo: Mito
- - Citroen: Nemo
- - Fiat: 500, Bravo, Doblo, Fiorino, Idea, Linea, Panda, Punto, Qubo, Stilo
- - Lancia: Dedra, Musa, Ypsilon
- - Peugeot: Bipper
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
