ICER 78BD3392-2 диск гальмівний (передній) VW Caddy II 95-04/Passat B3/B4 88-97/Golf 91-02 (256x13) (з покр.)(повний)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
1 009 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 78BD3392-2
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 11
- Розташування/кількість отворів
- 4
- Діаметр центрування [мм]
- 65
- Номер технічної інформації
- 78BD3392-2
- Товщина [мм]
- 13
- Перевірочне значення
- E1190R02C01049/52491
E1 90R-02C0100/0998 - Висота [мм]
- 39
- Тип гальмівного диска
- цілісний
- Мінімальна товщина [мм]
- 11
- Зовнішній діаметр [мм]
- 256
- Ø фаски [мм]
- 100
- Виконання осі
- Front
- Діаметр [мм]
- 65
- Вага [кг]
- 8696
- EAN
- 8424073144898
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Chery: Amulet
- - Seat: Inca, Toledo
- - Volkswagen: Caddy, Golf, Passat, Vento
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
