ICER 78BD40392 диск гальмівний (передній) Audi A4/A5/A6/A7/Q5 07-18/VW Phaeton 04-16 (320х30) (з покр.) (вент.)
|
2 060 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 78BD40392
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Мінімальна товщина [мм]
- 28
- Зовнішній діаметр [мм]
- 320
- Ø фаски [мм]
- 112
- Товщина [мм]
- 30
- Перевірочне значення
- E1 90R-02C0538/0126
E1 90R-02C0339/0981
E1190R02C01049/43399 - Діаметр [мм]
- 68
- Вага [кг]
- 20876
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 28
- Розташування/кількість отворів
- 5
- Діаметр центрування [мм]
- 68
- Номер технічної інформації
- 78BD4039-2
- Виконання осі
- Front
- Висота [мм]
- 52.2
- EAN
- 8424073145369
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Audi: A4, A5, A6, A7, Q5
- - Volkswagen: Phaeton
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
