ICER 78BD5642-2 диск гальмівний (задній) Audi A3/Q3/Skoda SuperB/VW Golf/Passat B8/Tiguan 12- (300x12)(з покр)(повн.)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
1 479 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 78BD5642-2
- Мінімальна товщина [мм]
- 10
- Зовнішній діаметр [мм]
- 300
- Ø фаски [мм]
- 112
- Товщина [мм]
- 12
- Діаметр [мм]
- 65
- Вага [кг]
- 10840
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 10
- Розташування/кількість отворів
- 9
- Діаметр центрування [мм]
- 65
- Номер технічної інформації
- 78BD5642-2
- Виконання осі
- Rear
- Перевірочне значення
- E1 90R-02C0100/0480
- Висота [мм]
- 48.4
- Тип гальмівного диска
- цілісний
- EAN
- 8424073147400
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Audi: A3, Q3, TT
- - Ford: Connect
- - Seat: Alhambra, Tarraco
- - Skoda: Kodiaq, Superb
- - Volkswagen: Arteon, Caddy, Golf, Jetta, Passat, Sharan, Tiguan, Touran
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
