ICER 78BD65722 диск гальмівний (передній) Renault Kangoo 1.2i/1.4i/1.9D 97-00 (238x20) (з покр.) (вентил.)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
938 ₴
завтра
|
- Виробник
-
ICER
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 78BD65722
- Тип гальмівного диска
- вентильований
- Мінімальна товщина [мм]
- 17.7
- Зовнішній діаметр [мм]
- 238
- Ø фаски [мм]
- 100
- Товщина [мм]
- 20
- Перевірочне значення
- E1 90R-02C0452/0079
E1 90R-02C0074/0411
E1190R02C01049/52490 - Діаметр [мм]
- 61
- Вага [кг]
- 8060
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 17.7
- Розташування/кількість отворів
- 4
- Діаметр центрування [мм]
- 61
- Номер технічної інформації
- 78BD6572-2
- Виконання осі
- Front
- Висота [мм]
- 41
- EAN
- 8424073148032
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Nissan: Kubistar
- - Renault: 11, 19, 21, Clio, Kangoo, Megane, Thalia
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Компанія Icer Brakes S.A. заснована в 1961 році в Іспанії. За понад 55-річну історію компанія стала одним з провідних європейських виробників фрикційних матеріалів. При цьому, Icer Brakes є єдиним в світі виробником, що не застосовує мідь у своїх сумішах. Компанія володіє виробничими потужностями в Памплоні та Туделі, і на даний час виготовляє понад 22 млн.одиниць продукції на рік, що експортуються в більш ніж 70 країн - нещодавнє розширення заводу в Туделі дозволило збільшити його виробничу потужність більш ніж на 50%.
Всі гальмівні колодки Icer виготовляються у відповідності до європейських стандартів та норм, а також комплектуються необхідними аксесуарами і антискрипними пластинами та накладками, залежно від типів гальмівних систем і моделей автомобілів.
Всі продукти Icer сертифіковані згідно стандарту ECE R90 та мають ще понад 600 сертифікатів відповідності. Система управління якістю відповідає вимогам ISO 9001 (підтверджено сертифікатом від IQnet). Крім того, у складі компанї є великий технологічний центр, в лабораторіях якого регулярно проводиться тестування з допомогою повномасштабних динамометрів, але Icer не зупиняється на досягнутому - влітку 2018 року компанія розпочала будівництво нового сучасного технологічного центру, який буде обладнаний за останнім словом техніки і допоможе відповідати на нові щоденні виклики автомобільної галузі.
