TEXTAR 2326903 колодки гальмівні (передні) Seat Alhambra/VW Sharan 1.8-1.9 TDI 95-10 (з датчиками) Q+ (161.6x74.5)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
3 435 ₴
термін 2 дн.
|
- Виробник
-
TEXTAR
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 2326903
- Довжина попереджувального контакту [мм]
- 257
- Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються
- 82029300
- Ширина упаковки [см]
- 13.4
- Ширина [мм]
- 161.3
- Кількість індикаторів зношування [на міст]
- 2
- Висота 2 [мм]
- 72.9
- Гальмівна установка
- Teves
- WVA номер
- 23269
- Довжина упаковки
- 20.9
- Висота упаковки [см]
- 8.8
- Товщина [мм]
- 20.1
- Вага [кг]
- 2.4
- Висота 1 [мм]
- 74.4
- Датчик зносу
- з інтегрованим контактом датчика зношування
- EAN
- 4019722240423
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Ford: Galaxy
- - Seat: Alhambra
- - Volkswagen: Sharan, Transporter
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія TEXTAR входить у всесвітньо відомий концерн TMD Friction Group - один з найбільших міжнародних концернів з виробництва фрикційних матеріалів для автомобільної промисловості.
Textar - виробник високоякісних деталей автомобільного гальма, що знаходиться в Німеччині. Компанія займається виробництвом малошумних колодок зі зниженим виділенням пилу при гальмуванні, а також полегшених колодок, що дозволяють знизити споживання палива. Прикладами такої продукції є вироби TEXTAR EPAD на ринку запасних частин і несучі пластини для накладок TEXTAR LIGHT-WEIGHT на ринку вантажних автомобілів.
Сьогодні Textar пропонує найширший асортимент елементів гальмівної системи для легкових автомобілів, спортивних автомобілів, комерційного транспорту, в тому числі автобусів. Всі виробничі лінії сертифіковані в повній відповідності з QS 9000 і DIN EN ISO 9001. У сегменті комерційного транспорту 70% автомобілів, оснащених барабанними гальмами, і 50% автомобілів, оснащених дисковими гальмами, сходять з конвеєра з гальмівними колодками Textar.
Продукція, запропонована TEXTAR на вторинному ринку, має таку ж якість, як і та, що поставляється на конвеєр. Склад фрикційного матеріалу підбирається для кожного конкретного автомобіля і проходить багатокілометрові випробування в реальних умовах і багато годинні тести на стендах. Кожен тип колодок проходить: понад 300000 км випробувань, випробування на шум і вібрацію, більше 1000 годин динамометричних випробувань, комп'ютерну оцінку гальмівних якостей і структури зносу.
Сьогодні співвідношення обсягів випуску оригінальних комплектуючих, що надходять на конвеєр, і запчастин, призначених для продажу на вторинному ринку - приблизно 60% до 40%.
Поставки на конвеєри: легкові автомобілі - BMW, Daewoo, DaimlerChrysler (Mercedes-Benz, Chrysler), Fiat Group (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia, Ferrari), Ford Motor Company (Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover), GM ( Opel, Vauxhall, Saab), Honda, Mitsubishi, Porsche, Proton, PSA Group (Peugeot, Citroеn), Renault, Nissan, Toyota, Lexus, VW Group; комерційний транспорт - DaimlerChrysler, DAF, Leyland, EvoBus, Irisbus, Iveco, MAN, Neoplan, Scania, Volvo, VW.
Сайт: http://textar.com/
