TEXTAR 2456101 колодки гальмівні (задні) BMW 5 (F10-11/G30-31)/X3 (F25/G01) /X5 (G05) 10- (TRW)
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
2 500 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
TEXTAR
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 2456101
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з гвинтами гальмівних сателітів
- Дотримуватись інформації з монтажу
- Довжина упаковки
- 12.5
- Висота упаковки [см]
- 8
- Ширина [мм]
- 106.2
- Висота 1 [мм]
- 62.4
- Датчик зносу
- підготовлено для датчика зношування колодок
- Гальмівна установка
- TRW
- WVA номер
- 24561
- Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються
- 82518900
- Ширина упаковки [см]
- 8.1
- Товщина [мм]
- 18
- Вага [кг]
- 1.3
- Висота 2 [мм]
- 56
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- з аксесуарами
- EAN
- 4019722601217
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - BMW: F10, F11, G11, G30, G31, G32, X3, X4, X5, Z4, i8, iX3
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Компанія TEXTAR входить у всесвітньо відомий концерн TMD Friction Group - один з найбільших міжнародних концернів з виробництва фрикційних матеріалів для автомобільної промисловості.
Textar - виробник високоякісних деталей автомобільного гальма, що знаходиться в Німеччині. Компанія займається виробництвом малошумних колодок зі зниженим виділенням пилу при гальмуванні, а також полегшених колодок, що дозволяють знизити споживання палива. Прикладами такої продукції є вироби TEXTAR EPAD на ринку запасних частин і несучі пластини для накладок TEXTAR LIGHT-WEIGHT на ринку вантажних автомобілів.
Сьогодні Textar пропонує найширший асортимент елементів гальмівної системи для легкових автомобілів, спортивних автомобілів, комерційного транспорту, в тому числі автобусів. Всі виробничі лінії сертифіковані в повній відповідності з QS 9000 і DIN EN ISO 9001. У сегменті комерційного транспорту 70% автомобілів, оснащених барабанними гальмами, і 50% автомобілів, оснащених дисковими гальмами, сходять з конвеєра з гальмівними колодками Textar.
Продукція, запропонована TEXTAR на вторинному ринку, має таку ж якість, як і та, що поставляється на конвеєр. Склад фрикційного матеріалу підбирається для кожного конкретного автомобіля і проходить багатокілометрові випробування в реальних умовах і багато годинні тести на стендах. Кожен тип колодок проходить: понад 300000 км випробувань, випробування на шум і вібрацію, більше 1000 годин динамометричних випробувань, комп'ютерну оцінку гальмівних якостей і структури зносу.
Сьогодні співвідношення обсягів випуску оригінальних комплектуючих, що надходять на конвеєр, і запчастин, призначених для продажу на вторинному ринку - приблизно 60% до 40%.
Поставки на конвеєри: легкові автомобілі - BMW, Daewoo, DaimlerChrysler (Mercedes-Benz, Chrysler), Fiat Group (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia, Ferrari), Ford Motor Company (Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover), GM ( Opel, Vauxhall, Saab), Honda, Mitsubishi, Porsche, Proton, PSA Group (Peugeot, Citroеn), Renault, Nissan, Toyota, Lexus, VW Group; комерційний транспорт - DaimlerChrysler, DAF, Leyland, EvoBus, Irisbus, Iveco, MAN, Neoplan, Scania, Volvo, VW.
Сайт: http://textar.com/
