TEXTAR 92295203 диск гальмівний (задній) Renault Megane IV 15- (260x8) (+ ABS) PRO
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
4 865 ₴
в наявності
|
- Виробник
-
TEXTAR
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 92295203
- Ø фаски [мм]
- 114.3
- Поверхня
- з покриттям
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з колісним підшипником
з кільцем сенсора ABS - Довжина упаковки
- 27.8
- Висота упаковки [см]
- 10.5
- Вага [кг]
- 6.3
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 8
- Розташування/кількість отворів
- 05/05
- Діаметр центрування [мм]
- 52.3
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- з гайкою хвостовика мосту
- Діаметр осьової цапфи [мм]
- 25
- Ширина упаковки [см]
- 27.8
- Висота [мм]
- 87.5
- Тип гальмівного диска
- цілісний
- Мінімальна товщина [мм]
- 7
- Зовнішній діаметр [мм]
- 260
- EAN
- 4019722498688
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Renault: Megane
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Компанія TEXTAR входить у всесвітньо відомий концерн TMD Friction Group - один з найбільших міжнародних концернів з виробництва фрикційних матеріалів для автомобільної промисловості.
Textar - виробник високоякісних деталей автомобільного гальма, що знаходиться в Німеччині. Компанія займається виробництвом малошумних колодок зі зниженим виділенням пилу при гальмуванні, а також полегшених колодок, що дозволяють знизити споживання палива. Прикладами такої продукції є вироби TEXTAR EPAD на ринку запасних частин і несучі пластини для накладок TEXTAR LIGHT-WEIGHT на ринку вантажних автомобілів.
Сьогодні Textar пропонує найширший асортимент елементів гальмівної системи для легкових автомобілів, спортивних автомобілів, комерційного транспорту, в тому числі автобусів. Всі виробничі лінії сертифіковані в повній відповідності з QS 9000 і DIN EN ISO 9001. У сегменті комерційного транспорту 70% автомобілів, оснащених барабанними гальмами, і 50% автомобілів, оснащених дисковими гальмами, сходять з конвеєра з гальмівними колодками Textar.
Продукція, запропонована TEXTAR на вторинному ринку, має таку ж якість, як і та, що поставляється на конвеєр. Склад фрикційного матеріалу підбирається для кожного конкретного автомобіля і проходить багатокілометрові випробування в реальних умовах і багато годинні тести на стендах. Кожен тип колодок проходить: понад 300000 км випробувань, випробування на шум і вібрацію, більше 1000 годин динамометричних випробувань, комп'ютерну оцінку гальмівних якостей і структури зносу.
Сьогодні співвідношення обсягів випуску оригінальних комплектуючих, що надходять на конвеєр, і запчастин, призначених для продажу на вторинному ринку - приблизно 60% до 40%.
Поставки на конвеєри: легкові автомобілі - BMW, Daewoo, DaimlerChrysler (Mercedes-Benz, Chrysler), Fiat Group (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia, Ferrari), Ford Motor Company (Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover), GM ( Opel, Vauxhall, Saab), Honda, Mitsubishi, Porsche, Proton, PSA Group (Peugeot, Citroеn), Renault, Nissan, Toyota, Lexus, VW Group; комерційний транспорт - DaimlerChrysler, DAF, Leyland, EvoBus, Irisbus, Iveco, MAN, Neoplan, Scania, Volvo, VW.
Сайт: http://textar.com/
