BOSCH 0258986502 лямбда зонд Citroen Berlingo 1.6i/Peugeot Partner 1.4i/Renault Kangoo 1.2 16V/VW Caddy 1.4/1.6i 95-

2 411 
 в наявності
Виробник
BOSCH (Німеччина) Виробництво Німеччина
Каталоговий номер
0258986502
Застарілий номер
0 258 003 046
0 258 003 101
0 258 003 112
0 258 003 138
0 258 003 160
0258003704
0 258 005 329
0258005709
0 986 258 009
F 00H L00 083
Кількість дротів
3
Приєднання / затискач
при необхідності підігнати штекер
Рекомендований інтервал технічного обслуговування [км]
160000
EAN
3165143342299
  • Доставка по Україні
    -  на відділення Нової Пошти або кур'єром до дверей
    - самовивіз у Волинська обл. с.Струмівка
    докладніше →
  • Оплата при отриманні
    або іншим зручним способом, докладніше →
  • Гарантія
    обмін/повернення товару протягом 14 днів, докладніше →
Лямбда-зонд (кількість дротів 3) (перед каталізатором) MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), E T-MODEL (S124), E (W124), G (W460), G (W461), G (W463) 1.0-6.0 12.77-
Застосовність
Товар підходить до марок/моделей авто:
- Alfa Romeo: 155, 164, 33, 75, Gtv, Spider
- Audi: 100, 80, A4, A6, A8
- BMW: E12, E28, E21, E30, E23, E32
- Chrysler: Voyager
- Dodge: Stratus
- Fiat: Croma, Ducato, Fiorino, Panda, Tempra, Tipo, Uno
- Ford: Fiesta, Maverick, Probe, Scorpio, Sierra, Transit
- Hyundai: Accent
- Infiniti: I
- Isuzu: Trooper
- Jaguar: XJ
- KIA: Clarus, Sephia, Shuma, Sportage
- Lancia: Dedra, Delta
- Mazda: 121, 323, Mx-3, Xedos 6, Xedos 9
- Mercedes: C124, C207, C238, C126, G-Class, S124, W116, W126, W124, W201
- Nissan: 200SX, Almera, Maxima, Micra, Murano, Navara, Pathfinder, Primera, Serena, Sunny, Terrano, Vanette, X-Trail
- Opel: Ascona, Astra, Calibra, Corsa, Frontera, Kadett, Monterey, Omega, Sintra, Vectra
- Peugeot: 205, 405, J5
- Porsche: 911
- Renault: 11, 19, 21, Clio, Espace, Kangoo, Laguna, Master, Megane, Safrane, Twingo
- Seat: Cordoba, Ibiza, Toledo
- Subaru: Forester, Impreza, Legacy, Outback
- Suzuki: Vitara
- Toyota: Land Cruiser
- Volkswagen: Golf, Jetta, LT, Passat, Polo, Scirocco, Transporter, Vento
- Volvo: 240, 340-360, 440K, 460L, 480E, 740, 760, 780, 940, 960
Товарна група:
- Система впуск / випуск Лямбда зонд
Про виробника BOSCH
Країна : Німеччина Логотип BOSCH

У 1886 році Роберт Бош заснував «Майстерню точної механіки та електротехніки» у Штутгарті. Це стало народженням компанії Bosch, яка сьогодні має офіси у всьому світі. З самого початку відмінними рисами компанії були фокус на інноваціях та соціальній відповідальності. Роберт Бош розпочав свій шлях як учень і підмайстер, що пробудило в ньому бажання надалі займатися бізнесом та працювати на себе. Ранні роки були відзначені злетами та падіннями, і лише з середини 1890-х років компанія стала швидко розвиватися. У початковий період Роберт Бош брався до роботи будь-якої складності. Наприклад, ремонт електричних та механічних пристроїв, встановлення телефонних систем та електричних дзвінків. Коли його попросили сконструювати пристрій запалення від магнето для стаціонарного двигуна відповідно до існуючої конструкції, він покращив його і, таким чином, підготував ґрунт для виробництва автомобільних пристроїв запалення від магнето. З 1897 року компанія Bosch почала розробку та встановлення покращених пристроїв запалення від магнето в автомобілі та стала єдиним постачальником справді надійних систем запалювання. У 1902 році головний інженер Bosch Готтлоб Хонольд представив найкраще рішення - систему запалення від магнето високої напруги зі свічками запалювання. Цей продукт дозволив компанії Bosch стати провідним світовим постачальником автомобільних комплектуючих.
Роберт Бош завжди мріяв вийти світовий ринок. У 1898 році в Лондоні разом з англійцем Фредеріком Сімсом він заснував перший підрозділ компанії Bosch за межами Німеччини. Після цього відкриття торгових представництв здійснювалось швидкими темпами у всій Європі.
На початку століття відбулися перші великі міжнародні автомобільні перегони – шанс для автовиробників та постачальників комплектуючих продемонструвати свої технології. Бельгійський гонщик Каміль Женазі привів Mercedes до перемоги в Кубку Гордона Беннетта в Ірландії в 1903 році - частково завдяки надійній системі запалення Bosch, яка витримувала найсуворіші умови.
Швидкий зліт молодої компанії було перервано початком Першої світової війни. Щоб впоратися з наслідками, Bosch довелося трансформувати свою діяльність та рухатись у нових напрямках. У США все почалося з реклами систем запалення від магнето в газетах, які в 1906 принесли компанії Bosch мільйони доларів і подвоїли продажі всього за рік. Бізнес у Сполучених Штатах був настільки успішним, що у 1912 році компанія Bosch розпочала виробництво запалення від магнето на власному заводі у Спрінгфілді, штат Массачусетс. Окрім Сполучених Штатів компанія Bosch почала шукати інші ринки збуту по всьому світу. З відкриттям торгових представництв у Південній Африці у 1906 році, Австралії – у 1907 році, Аргентині – у 1908 році, Китаї – у 1909 році та Японії – у 1911 році, мережа представництв Bosch охопила всі континенти. У 1913 продажі за межами Німеччини склали 88% від загального обсягу продажів.
Коли автомобілі стали звичним явищем на дорогах і стали рухатися на більш високих швидкостях, що потребують більшої безпеки, Bosch запустила нові продукти в 1913 і 1914 роках. Крім «світильників Bosch» - електричної системи освітлення, що складається з фар, генератора, регулятора та акумулятора, що забезпечує безпеку в нічний час, також збільшенню надійності сприяли нові стартери.
Після закінчення війни в 1917 перейменоване акціонерне товариство Robert Bosch AG зіткнулося з великими труднощами. Поверненню на світовий ринок перешкоджало посилення конкуренції, а патенти компанії було відкликано. Але компанія не здалася, а сфокусувалася на своїй ключовій перевагі – інноваціях. Діяльність, перервана війною, поновилася. Безпека при більш інтенсивному дорожньому русі стала рушійною силою для дослідників та розробників Bosch. У 1926 році до асортименту продукції були додані фари для мотоциклів та велосипедів, гудок Bosch, склоочисники та запалення з живленням від акумулятора. Поступово стало зрозуміло, що конкуренти наблизилися до якості Bosch і почали виробляти навіть швидше та дешевше. Однією з причин цього були складальні лінії, які Bosch також почала поетапно вводити на своїх підприємствах з 1925 року. Якщо раніше для виробництва комплектної системи запалення від магнето потрібно 50 днів, то збирання на конвеєрній лінії почало займати лише п'ять днів.
У 1927 році після багатьох років розробок почалося виробництво інноваційних паливних насосів, яке триває і дотепер. Це була реакція Bosch на розвиток дизельних двигунів, які, на відміну від бензинових двигунів, не потребували системи запалення від магнето. Спочатку використовувані тільки у вантажівках, перші дизельні насоси для легкових автомобілів вийшли на ринок у 1936 році.
Масштабна криза в німецькій автомобільній промисловості призвела до того, що компанія Bosch – постачальник обладнання для автомобільної промисловості з 1926 року – переосмислила свій асортимент продукції. Це надихнуло використання комбінації стратегій, які у минулому виявилися успішними — вдосконалення продукції та її розвиток до запуску в серійне виробництво. Як щодо електроінструментів та термотехніки, так і абсолютно нових напрямків, наприклад, радіо та телевізійних технологій. Майже через десять років після закінчення війни частка продажів за кордоном збільшилася лише до 34% від загального обсягу продажів. Високі транспортні витрати та митні бар'єри призвели до того, що компанія Bosch почала шукати альтернативи. У Франції, Великій Британії та Італії було розпочато пошук партнерів для місцевого виробництва, а в Австралії та Японії партнерські компанії випускали продукцію за ліцензією Bosch. До 1932 обсяг іноземних продажів зріс до 55%.
З початком Другої світової війни компанія Bosch знову перейшла на військове виробництво. Під час війни союзники неодноразово бомбардували заводи Bosch. Роберт Бош не став свідком того, як його заводи були зруйновані вщент, оскільки пішов з життя у 1942 році. Він залишив чіткі інструкції своїм наступникам про те, як управляти фабрикою, названою на його честь.
До приходу націонал-соціалістів до влади понад 50% продажів Bosch припадало на міжнародний ринок. Але після 1945 року вони були майже нульовими та міжнародні активи компанії були експропрійовані. Завдяки добрим відносинам з давніми партнерами, а також ринкам, що швидко зростають у таких країнах, як Бразилія та Індія, поступово налагодилася мережа міжнародних представництв. Тим не менш, частка міжнародних продажів Bosch знову перевищила 20% лише у 1960 році.
На початку 1950-х років, коли найважчі часи залишилося позаду, компанія Bosch випустила на ринок продукцію, яка стала яскравим індикатором економічного дива Німеччини та Європи, і тим самим задовольнила попит споживачів. Серед таких товарів були кухонні прилади та електродрилі для домашніх майстерень. Ключові товари, наприклад автомобільні радіоприймачі, продавалися мільйонами. Компанія Bosch почала розробляти електронні компоненти у середині 1950-х років. Першими були варакторні діоди, які Bosch почала випускати в 1958 році. Потім були транзистори, а потім з 1970 року — інтегральні схеми. Критично оцінювані скептиками, але з ентузіазмом прийняті прихильниками, вони посіяли перші паростки в галузі електроніки, яка тепер є основним бізнесом Bosch.
У 1950-1960 рр. кількість працівників Bosch збільшилася з 15 000 до 70 000 чоловік. Централізованої структури, зручної для середнього підприємства, більше не вистачало, і тому протягом 1960-х років бізнес-напрямки поступово ставали незалежнішими, починаючи з підрозділу з виробництва електроінструментів. У цей час економічного буму та відсутності безробіття компанія Bosch придбала активи в інших секторах, а тисячі працівників були перенавчені для виробництва автомобільної електроніки. Робота дослідників та менеджерів, спрямована на перетворення електроніки на ключовий сегмент продукції компанії, почала окупатися з 1970-х років, і ця спочатку незвідана територія приносить успіх всій компанії й донині. Яскравим прикладом цього є антиблокувальна гальмівна система ABS, запущена 1978 року. Завдяки ній компанія Bosch зайняла лідируючі позиції в автомобілебудуванні, скориставшись своїм досвідом у цифровій електроніці.
У Сполучених Штатах Америки, з їхньою найбільшою у світі економікою, компанія Bosch змогла відновити повні права на використання власного бренду лише у 1983 році. Це дозволило компанії повернути собі колишній успіх у продажах. В Азії компанія Bosch встановила свою присутність особливим чином. У таких країнах, як Малайзія, виробництво високоякісних товарів, наприклад, фото та відеообладнання, було більш економічним. Компанія також створювала спільні підприємства на ключових ринках, таких як Японія. Компанія Bosch почала там виробництво електронних систем впорскування палива у 1973 році та антиблокувальній гальмівної системи (ABS) – у 1984 році.
На початку 1980-х років компанія Bosch вийшла на ринок телекомунікаційного обладнання та почала розробляти технології для космічних супутників та мобільних телефонів, а також впроваджувати державні та приватні телекомунікаційні мережі. Після двох успішних десятиліть роботи в цій галузі, що забезпечує до 25% продажів компанії, несприятливі фактори спонукали Bosch відмовитись від роботи у кількох сегментах. Підрозділ «Системи безпеки» продовжив працювати і досі залишається успішним.
Падіння залізної завіси також ознаменувало нову еру для Bosch. До 1994 року компанія мала власні представництва у 13 країнах колишнього Східного блоку. Компанія Bosch відкрила виробничі підприємства в Йіглаві та Чеську-Будеєвиці в Чехії, Вроцлаві в Польщі, Мішкольці та Хатвані в Угорщині, а також в Енгельсі та Самарі в Російській Федерації. Частка продажів за межами Німеччини зросла з 51% у 1990 році до приблизно 72% у 2000 році. В Індії, Японії та країнах Південно-Східної Азії компанія Bosch або довгий час вже була присутня, або починала закріплюватися на ринках, що розвиваються. Але саме поступове відкриття китайського ринку становило найбільший стратегічний інтерес. До 1994 року єдиним видом присутності Bosch у Китаї була видача ліцензій та відкриття представництва у Пекіні у 1989 році. Після цього компанія Bosch змогла закріпитись на цьому ринку як регіональний виробник.
Електронна система стабілізації руху ESP®, випущена 1995 року, стала значним технологічним проривом. Вона запобігає заносу транспортних засобів. У тому ж році компанія Bosch представила навігаційну систему TravelPilot із прокладкою маршруту та мовним висновком. У 1997 році система впорскування дизельного палива в паливних системах високого тиску Common Rail дозволила значно знизити витрату палива, а вже в 2000 році цього ж дозволила добитися система прямого упорскування бензину DI Motronic, а системи сприяння керуванню транспортним засобом, такі як Adaptive Cruise Control і Night Vision, внесли значний внесок у покращення безпеки.
У 2001 році після продажу телекомунікаційного сектора компанія Bosch придбала компанію-фахівця у галузі промислових технологій Mannesmann Rexroth. Це зміцнило підрозділ, що займається технологіями автоматизованого виробництва, та допомогло створити більш збалансовану корпоративну структуру. З частини телекомунікаційного сектора, що залишилася, було сформовано підрозділ «Системи безпеки». Компанія Bosch розширила свій сектор теплоенергетики, придбавши 2003 року компанію Buderus AG. З акумуляторним шуруповертом IXO, який несподівано швидко став найбільш продаваним електроінструментом по всьому світу, в 2003 році компанія Bosch створила новий бізнес-напрямок у сфері невеликих, легких електроінструментів з літій-іонними акумуляторами. З'явилися також нові галузі, такі, як електроприводи для велосипедів в 2011 році. У той же час компанія Bosch розширила свою традиційну діяльність, викупивши колишні спільні підприємства, ZF Lenksysteme та Bosch und Siemens Hausgeräte, які сформували основну базу для створення технологій майбутнього, наприклад, побутової техніки з можливістю керування через Інтернет та автономних авто. Інтернет речей та послуг (IoT) відкриває для Bosch безліч нових напрямків бізнесу. Крім традиційних продуктів, він також включає програмне забезпечення, нові бізнес-моделі на основі Інтернету та захист даних. Компанія поставила собі за мету об'єднати ці чотири галузі у довгостроковій перспективі. Новий напрямок охоплює все: від автопілота до розумних будинків та автономної передачі даних між обладнанням на заводах. Автоматизоване керування більше не обмежується науковою фантастикою. Bosch досліджує, розробляє та тестує цю технологію яу у лабораторіях, так і на мережі німецьких автобанів та каліфорнійських автомагістралях. Компанія Bosch запустила радар далекої дії ще 2000 року. Система наступного покоління була здатна автоматично гальмувати автомобіль до повної зупинки та прискорювати його, у свою чергу, під час руху в черзі. З подальшим розвитком сенсорних технологій та програмного забезпечення стане можливим крок за кроком автоматично керувати автомобілем на автомагістралях, а у довгостроковій перспективі й у міському русі.
За попередніми даними, у 2015 році компанія Bosch вклала у наукові дослідження та розробки близько 6,3 млрд євро, а також подала заявки на отримання 5422 патентів у всьому світі. Близько 375 тисяч співробітників забезпечили у 2015 фінансовому році рекордний для компанії оборот у 70 млрд євро. До групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і приблизно 440 дочірніх підприємств та регіональних компаній розташованих у 60 країнах світу. На сьогодні разом із партнерами у сфері продажу та обслуговування компанія Bosch представлена у 150 країнах світу.

Усі запчастини BOSCH →

Аналоги "0258986502 BOSCH":
2 582 
 в наявності
1 961 
 завтра
1 945 
 в наявності
2 476 
 в наявності
2 417 
 в наявності
2 411 
 в наявності
3 140 
 в наявності
1 643 
 в наявності
2 007 
 в наявності
Дивитись усі аналоги ↓
Оригінальні номери
OEM:
94461281700
94460613500
2269082F01
226904M502
7640082
22690VK401
2269082F00
KK38818861A
0K2A118861
25177968
226901N401
226901N400
226900C700
226900A400
22690AA360
B59518861A
B59518861
B3E718861A
B32A18861A
E144002
BP2618861
B6EW18861C
B6EW18861
Z56018861
KF9018861
0K24318861A
226914W003
226904W021
7785973
7707638
7654221
7630332
60812162
60809012
60808457
60564459
60537650
60518131
605076900
548193
16124101601
11310110160000
226910W003
04606950AB
05227628
05227368
05227268
B3C718861A
4606950AB
5227628
5227268
5227368
226903S500
226900M200
2269075P10
2269075P00
2269076J00
22690V5201
B269012P01
2269012P00
22690V5202
2269028F60
9392762
7525603
22690AA220F
22690AA220
8946569125
2269009P01
2269009P00
2269012P01
226A00W011
226900W001
0K01A18861A
0K01118861
0K04G18861
22690AA213
226903C202
078906265D
078906265B
078906265A
078906265
048906265
037906265H
037906265G
037906265F
037906265E
037906265C
037906265B
034906265F
034906265C
034906265B
030906265P
030906265K
030906265G
030906265F
030906265
023906265H
023906205H
9146945
9146937
9136284
9132564
4390266
4239042
96560612601
96560612600
95160613500
94460613502
94460613501
93060612400
92860612801
92860612800
92860612400
9154067280
9153571880
9151819380
226914L003
226914L001
22690AR202
226904W012
226904W010
226904M815
226904M805
226904L002
226904L000
KJ0218861C9U
KJ0218861C
KJ0218861B
KJ0218861A
KJ0118861A9U
KJ0118861A
KJ0118861
FSC518861A9U
FSC518861A
FSC518861
DBC10744
DAC6907
AGU1870
3921022105
3921022100
11781716156
11781715263
11781310860
11781310838
11781286838
11781286638
11761707391
11621308367
11621308366
60567759
605181310
241101601
162281101600
161241101601
113101101600
0060518131
0060507690
226904M820
22691VG301
226916N205
226912Y020
22690WD801
22690WD800
22690VG301
22690D4200
22690AH120
22690AG920
226906N205
226905M501
226905M500
226904M500
2269031U00
226902Y520
226902Y510
226902Y500
226902Y020
226902Y010
226902S701
226902J200
22690AA320
22691AH121
22690AG921
22691VG303
22690AE201
226902Y521
226912Y021
226902Y021
22690VG303
22690AW003
22690AH121
2269056E00
226900E000
B6DC18861A
226916N206
226906N206
22690AA321
2269031U01
226902J201
2269001P00
226909S200
226902U801
22690AN210
22690AN215
B6DC18861
7700273715
7700273273
22690AA370
7700864987
226910W000
226902S700
226900W000
B31R18861A
3921022017
53002106
0060567759
030906265A
09154067280
0K94G18861
1628A1
1628A4
30551926
605677590
76542210
91540672
9135621
9135794
F42Z9F472A
F42Z9F472C
K04G18861
K9154067280
KL5518861
KL55188619U
KL5618861
KL56188619U
KL5718861
KL5818861
S9147224
1953330
1959006
3898281
4100311
87GB9F472BA
E73F9F472AA
E73F9F472BA
E73F9F472CA
E73Z9F472A
E73Z9F472B
E73Z9F472BA
E7RY9F472A
E7SF9F472AA
E7SF9F472BA
E7SF9F472CA
E7TE9F472DA
E7TE9F472EA
E7TF9F472CA
E7TF9F472DA
E7TF9F472EA
E7TZ9F472B
E7TZ9F472E
E8TZ9F472B
E93F9F472CA
E93F9F472BA
E97F9F472BA
E97F9F472CA
E97F9F472DA
E9SF9F472BA
E9SF9F472CA
F0SZ9F472B
F0TZ9F472E
FOSZ9F472B
FOTZ9F472E
DACIA6907